כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

סילבן שלום: "העיסוק בגיוס חרדים - צביעות"

המשנה לראש הממשלה נאם בועידת החינוך בתל אביב, ותקף את הצביעות בדיבורים על גיוס חרדים: "גיוס לכולם משמע גם ערבים וסלבריטאים" • "האם צה"ל צבא של ספינים?"

סילבן שלום
סילבן שלום

מרבית חברי סיעת 'הליכוד' אינם מוכנים 'להסתכן' בימים טרופים אלה בחוסר אהדה מצד התקשורת בבואם לסנגר על הציבור המושמץ ביותר במדינה - החרדים.

הבוקר (ד) עשה זאת - ובאומץ רב - המשנה לראש הממשלה, סילבן שלום.

היה זה בעת נאומו בועידת החינוך בת"א. השר שלום אמר: "דו״ח פלסנר אינו תנ״ך. כל בן 18 צריך לשרת בין אם במסגרת הצבא או שירות לאומי. גיוס לכולם משמע לכולם! חרדים, ערבים אך גם חילונים וסלבריטאים. כולם בימים אלו עוסקים רק בגיוס חרדים אך זו צביעות. אנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם צה״ל הוא צבא העם או צבא של ספינים.

"יש לאמץ את העיקרון של גיוס לכולם ואני אומר כולם, גם חרדים, גם ערבים וגם חילונים. בין אם שירות צבאי או לאומי- כולם צריכים לשרת. שירות יכול להיות גם בבתי החולים, במגן דוד, במוסדות לבעלי מוגבלויות ובמסגרות חברתיות אחרות״.

סילבן התייחס גם לחוק זכויות המורה. ״כאשר הייתי חבר כנסת חוקקתי את חוק זכויות התלמיד המעגן זכויותיהם של תלמידים, לצד חוק זה הגיע הזמן להשלים את חקיקת חוק זכויות המורה, אשר ייתן הכרה ותוקף חוקי לזכויותיהם של המורים לטובת חינוך טוב יותר במדינת ישראל״.
סילבן שלום ועידת החינוך חרדים גיוס שוויון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד