כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

לדוד

לדוד

לדוד

ראש העיר ביתר עילית, הרב מאיר רובינשטיין שב השבוע ממסע מוצלח בארה"ב לטובת פרויקטים חשובים בעיר. במסגרת מסעו נועד עם אדמורי"ם ואישי ציבור, אנשי עסקים, ממשל ותקשורת לצורך גיוסם להקמת מבני ציבור חינוך ודת, לפיתוח מקורות תעסוקה ולרווחתם של תושבי העיר במסגרת קרן החסד שהקים – 'ביתר פמלי'.

במהלך מסעו נועד הרב רובינשטיין וקיבל את ברכתם של אדמורי"ם ורבנים ובראשם; כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ מונסי שליט"א. ראש העיר הביע בפני האדמורי"ם את רצונם העז של תושבי העיר ביתר והנהלת העירייה להעתיק לעיר עוד ועוד בתי מדרש וישיבות של תורה ויראה לחיזוק חומותיה התורניים של עיר התורה והחסידות. כמו"כ נועד רה"ע עם רב קהילת זלטיפולי בניו יורק, שבנוסף לבניית ביהכ"נ מפואר שהוא בונה למען התושבים ברח' הרב שך בשכונת 'התמר' החדשה, ייעתר גם לבנות מקוה טהרה בשכונה.

את מסעו החל הרב רובינשטיין במנהטן בפגישה לקידום ופיתוח בנייתו של חדר המיון הקדמי במרכז החירום עם גזבר מדינת ניו יורק, מר תומס דינפולי שתרם מניסיונו העשיר לעיר ביתר והשיא את עצותיו לייעול תקציבי ולקידום תעסוקה. פגישה דומה נערכה למחרת במשרדי החשב הכללי של עיריית ניו יורק. החשב, ג'אן לואי וסגניו; ארי הופנונג ושמחה פלדר ועוזרו, פנחס הייקינד. נועדו עם ראש העיר וצוות לשכתו לליבון ולימוד נושא דרך חלוקת המשאבים לאוכלוסיות מגזריות וסיוע להקמת החמ"ק. פלדר, ראוי לציון, פורסם באחרונה רבות על פעולותיו הברוכות למען הקהילה החרדית.

במסגרת מסעו לקידום התעסוקה לנשות העיר, נפגש הרב רובינשטיין עם אנשי העסקים הנודעים; ר' משה וולפסון ור' אבי שראן. ראש העיר פרס בפני השניים בהרחבה את תוכניות הפיתוח של אזורי התעשייה והתעסוקה בעיר. וולפסון ושראן הודיעו כי ישמחו להגיע לביקור בעיר על מנת לבדוק את האפשרות להקמת מוקדי תעסוקה. במסגרת זו נועד ראש העיר עם אישי הציבור נודעים ועם הבעלים והמייסד של חברת ההיי-טק "סיטי בוק", ר' איצ'ה רוזנבוים. רוזנבוים המפעיל באזור התעשיה 'ערבה' בעיר ביתר את מפעל 'סיטיבוק' ומעסיק כיום עשרות רבות מתושבות העיר התעניין בהרחבת מקורות התעסוקה לנשות העיר בתחום המחשבים והודיע כי יכפיל את מכסת העובדות בסניפו שבביתר שיגיע לכ- 100 עובדות.









מאיר רובינשטיין ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד