כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בני ברק: גנב פרץ לדירה והתיז גז מדמיע

הגנב טיפס דרך מרפסות לקומה השניה • כשהבחינו בו בני המשפחה, הרימו קול צעקה - והוא בתגובה התיז גז מדמיע ונמלט • ומדוע התרגש אבי המשפחה לפגוש את איש ההצלה?

צילום חדשות 24
צילום חדשות 24

כוחות משטרה הוזעקו באישון ליל (ד') לרחוב אבן שפרוט בבני ברק, שם נמסר על פריצה לדירה. במהלך ניסיון הגניבה, התיז הגנב גז מדמיע לעבר תושבי הבית.

חובשי 'איחוד הצלה בני ברק' ו'הצלה גוש דן' העניקו סיוע רפואי למספר ילדים קטנים שנפגעו.

יענקי וינברג, חובש 'איחוד הצלה בני ברק', סיפר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר בגנב שפרץ לדירה ובני הבית שהתעוררו הקימו קול צעקה. "השכנים ששמעו את הצעקות הזעיקו את כוחות המשטרה. במהלך ניסיון ההימלטות של הפורץ, תקף את ההורים ואת הילדים. הענקנו להם סיוע רפואי במקום, ושוטרים ערכו סריקות אחר הפורץ הנמלט".

שוקי בריף, מתנדב מד"א ו'הצלה גוש דן', סיפר ל'בחדרי חרדים כי הגנב פרץ לדירה לאחר שטיפס לדירה בקומה השנייה דרך המרפסות, כאשר בני הבית ישנו. הוא פתח את שלבי התריס ונכנס לדירה. כתוצאה מהרעש התעוררו בני הבית, בתגובה התיז לעבר האב ולחלל הבית גז פלפל, ונמלט. "טיפלנו בהם במקום והם לא הזדקקו לפינוי לבית החולים".

בריף מוסיף כי מדובר בקומה שנייה על עמודים, וכי לפני ארבעה חודשים היה מקרה דומה של מספר פריצות ברחוב סוקולוב וברחוב מהר"ל.

הוא מספר, כי תוך כדי הטיפול אמר לו אבי המשפחה בהתרגשות, כי גם ללא הצריבות בעיניים, הוא מתרגש לראותו שוב עומד לצידו בשעת צרה, לאחר שלפני כמחצית השנה טיפל בו כשנפגע באורח בינוני, כתוצאה מנפילה מקומה שלישית מקריסת תקרת הגג שהייתה עשוייה מגבס.

באותה שבת הייתה אמורה להיערך קידוש לרגל הולדת בתו, אך הוא היה מאושפז בבית החולים.
גז גנב פורץ פצוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד