כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

25 יום למעמד • ב'דרשו' נערכים לסיום הש"ס

כך נערכים ב'דרשו' לסיום הש"ס: מוקד מתוגבר, כרטיסים מגנטיים, שידורים חיים ותהלוכות שמחה • ומה יקרה בבתיהם של נבחני הש"ס? • תנו כבוד לתורה

סיום הש"ס האחרון של 'דרשו'
סיום הש"ס האחרון של 'דרשו'

ההיערכות האדירה לקראת סיום הש"ס העולמי של 'דרשו' שיתקיים בהיכל יד אליהו בתל אביב, בעיצומה.

סדרת האירועים הגדולה וההיסטורית שמארגנים ב'דרשו' כוללת מספר אירועים. המרכזי שבהם כמובן המדובר וההמוני ביותר, בהיכל יד אליהו בתל אביב, אירוע נוסף לדוברי אנגלית יהיה בירושלים, כינוסי חיזוק לנשים יתקיימו במספר מקומות בארץ, ומוקדי שידור בכל העולם יעבירו שידורים חיים מן האירוע.

כרטיסי הכניסה ל'יד אליהו' מחולקים בימים אלו לאלפי הנבחנים שמשתתפים במסגרות שונות של הארגון, המשתתפים ברובם כבר הקדימו להירשם לבואם לאירוע. הכרטיסים לאירוע זה הם מגנטיים ונועדו למניעת כפילויות וזיופים וזאת בשל הביקוש העצום להשתתפות באירוע. כדי להתמודד כראוי עם ההיערכות הלוגיסטית המתאימה לאירועים כאלו, הוקם מוקד מיוחד לחלוקת הכרטיסים המאוייש על ידי עשרות מוקדנים, כשלצורך כך נשכרו משרדים מיוחדים בסמוך למשרד הראשי של הארגון העולמי להפצת תורה 'דרשו' בשכונת הר נוף בי-ם.

ב'דרשו' קוראים למקבלי הכרטיסים המגנטיים לשמור עליהם במקום בטוח, בכדי למנוע עגמת נפש במקרה של אובדן הכרטיס. "מדובר במערך לוגיסטי לא פשוט, אלפי טלפונים של בני תורה ואברכים, תלמידי ישיבות ומשפחות של לומדי הש"ס מעוניינים להגיע לאירוע, והמקום מוגבל במקומות שברובם כבר שובצו לנבחנים".

'כינוס עולם התורה' שעתיד להתקיים ביום שני י"א אב ב'יד אליהו' בתל אביב, צפוי להכיל בתוכו אלפי חתני סיום שלמדו ונבחנו בהצלחה במסגרות השונות של 'דרשו', אך ללא ספק חתני השמחה העיקריים הם מסיימי התוכנית 'קנין ש"ס' שייבחנו ימים אחדים לפני האירוע על הש"ס כולו במבחן אחד כולל.

בהנהלת 'דרשו' הוחלט להבליט את חתני 'קנין ש"ס' בין יתר מסיימי הש"ס והתוכניות האחרות, ועל כן הוחלט להכין עבורם הפתעה: שיירה שתלווה אותם בשמחה ובריקודים מפתח ביתם ועד אירוע הסיום ב'יד אליהו'. ב'דרשו' מבטיחים: השמחה תפרוץ גבולות ותגיע לכל פינה בארץ הקודש". "המטרה העיקרית של עצם קיום האירוע 'כינוס עולם התורה' היא להגדיל ולהאדיר את לומדי התורה, הן מתוך רצון לכבד אותם על המאמצים הרבים שהשקיעו בדרך לידיעת הש"ס כולו, והן בכדי לעודד את האחרים ללמוד מדרכיהם ולצעוד באותה הדרך בה הם צעדו", מסבירים ב'דרשו'.

על פי התוכנית, יגיעו עובדי 'דרשו' לביתו של כל אחד מחתני 'קנין ש"ס' בימים שלפני 'כינוס עולם התורה' וסיומי 'דרשו', ויעטרו את ביתו במנורות צבעוניות שיבשרו על כך שבבית זה מתגורר יהודי שיודע את הש"ס כולו – 'א ש"ס איד'.

כמו כן במועד היציאה ל'יד אליהו', תמתין הסעה מיוחדת לחתני 'קנין ש"ס'. ההסעה תסיע אותו לנקודת מפגש עם חתנים נוספים, ומשם יצאו לעבר היכלי 'יד אליהו' בתל אביב בשיירה עם קול שירה וזמרה כשבראש כל שיירה תיסע ניידת של 'הכנסת ספר תורה' עם שירי שמחה ורגש לכבודה של תורה.

ב'דרשו' אומרים כי ההיערכות לאירוע האדיר לכבודה של תורה עדיין בעיצומה, וצפויות הפתעות משמעותיות הן באירוע המרכזי בהיכל 'יד אליהו', והן באירועי המשנה שייערכו לכבודם של הלומדים ולכבודה של תורה.
דרשו יד אליהו כרטיסים מגנטיים סיום הש''ס נבחנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד