כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ירושלים: שני ילדים נפצעו - בגן משחקים ובכביש סמוך

בגן המשחקים ברחוב יהודה המכבי נפל ילד על ברזל ונפגע במצחו • שעה קלה אחר כך - נפגע ילד מרכב בכביש הסמוך • "כבר נהרג ילד בכביש המסוכן הזה. חייבים פסי האטה"

ירושלים: שני ילדים נפצעו - בגן משחקים ובכביש סמוך



ילדי תלמוד תורה ירושלמי יצאו לשחק בגן ילדים ברחוב בר גיורא פינת יהודה המכבי בשכונת מקור ברוך בירושלים. במהלך המשחק נפל ילד על ברזל ונחבל בראשו.

אחד המלמדים הזעיק מיידית את יוסי רפאלי, חובש 'איחוד הצלה' שמשרדו שוכן בבניין ממול, והוא העניק טיפול רפואי לילד. הילד - שנפגע במצחו - פונה במצב קל עד בינוני לבית החולים 'הדסה עין כרם' בעיר.

דקות ספורות לאחר מכן, שמע רפאלי צעקות מחוץ למשרד, והבחין במצלמות האבטחה כי ילד נפגע מרכב. הוא יצא שוב החוצה, והעניק טיפול רפואי לילד - שנפצע באורח קל. גם ילד זה פונה לבית החולים 'הדסה עין כרם'.

רפאלי, שטיפל כבר בתאונות רבות ברחוב יהודה המכבי סמוך לגן העיר, אומר כי העירייה חייבת לתת מענה לסכנה שבמקום.

"מיד לאחר הטיפול בילד שנפצע בתאונה, שלחתי מייל לעיריית ירושלים ובו דרישה לתקן את המעוות, חייבים פסי האטה על הכביש. מדובר בגן העיר השוכן ממול תלמוד תורה, והילדים חוצים הרבה את הכביש, מעבר לכך יש את ילדי השכונה המסתובבים הרבה סמוך לגן העיר, ויוצאים בריצה מהגן לעבר הכביש המסוכן.

"לפני מספר שנים נהרג ילד בכביש הזה, ובממוצע פעם בחודש אני מעניק טיפול רפואי לילד שנפגע בתאונה בכביש המדובר. כל עוד העירייה לא תתקין פסי האטה, ימשיכו לקרות הרבה תאונות", מסיים רפאלי בכאב.

צילום: ניב סלע - סוכנות הידיעות "חדשות 24"

img src='https://storage.bhol.co.il/images/jgvzm-ryx5i/media/512993/_imagebank_orig_orig_deba627286ca42738546f94b1ebcf49d.jpg' alt='' width="480" />

גן העיר תלמוד תורה הצלה סכנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד