כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גם 'העדה' מבקשת: להוסיף תפילת 'אבינו מלכנו'

במודעות שפורסמו בסוף השבוע, נכתב: "בהיות ומרחפת סכנת גיוס בני הישיבות - בישיבות, כוללים ובתלמודי תורה יש לומר אבינו מלכנו במשך עשרה ימים"

העדה החרדית
העדה החרדית

הגר"ע יוסף קרא אמש (מוצ"ש) להוסיף החל מהבוקר - יום צום י"ז בתמוז - תפילת 'אבינו מלכנו' בכל יום בשחרית ומנחה. "על כולנו להתפלל לקב"ה, הכל בידו ישתבח שמו, כחומר ביד היוצר, כן אתם בידיי - בית ישראל", הסביר.

קריאתו של הגר"ע הצטרפה להחלטה שהתקבלה בשבוע שעבר על ידי חברי בד"ץ 'העדה החרדית' ובראשם הגאב"ד, הגאון ר' יצחק טוביה וייס.

במודעות שפורסמו מטעמם בסוף השבוע האחרון, נכתב: "בהיות ועדיין מרחפת סכנת גיוס בני הישיבות על עם ה' היושב בציון, ועל גבינו חרשו חורשים על עמך יערימו סוד ויתייעצו על צפוניך "ואין כוחנו אלא בפה להתפלל ולקרוע שערי שמיים בתפילה ובתחנונים ולעמוד הכן במסירות נפש שלא להלכד ברשת טמנו לנו", לשון המודעה.

על פי ההחלטה, בישיבות, כוללים ובתלמודי תורה יאמרו תפילת אבינו מלכנו בשחרית ובמנחה למשך 10 ימים כדי "לבטל מעלינו כל גזירות קשות ורעות וירבו בתפילה ובתחנונים".

בקריאת הגר"ע אמש, הוסיף וביקש גם מבני הגולה להשתתף בתפילות אלה ולומר 'אבינו מלכנו' מדי שחרית ומנחה. "אני מבקש גם מאחינו שבארצות הגולה, כולם, כל ישראל ערבים זה לזה, הם יודעים כמה אנחנו משקיעים שיהיו לנו לומדי תורה. בבקשה מכם, אתם שומעים, אלה שבארצות הגולה, כולם צריכים להשתתף בתפילות האלה", אמר הגר"ע.
העדה החרדית הגר''ע יוסף אבינו מלכנו גיוס חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד