כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אחרי 19 שעות: נמצאו האחים שנעלמו ממאה שערים

נחמן אליעזר (10) ושמואל נתן (6) זונטאג נעדרו מסעודה שלישית בבית הכנסת ברסלב • מתנדבי זק"א איתרו אותם בסניף רמי לוי גבעת שאול • השניים ניסו להימלט

פעם שניה בתוך שבוע. האחים הנעדרים שאותרו
פעם שניה בתוך שבוע. האחים הנעדרים שאותרו

סמוך לשעה 13:00 התקבל דיווח במוקד זק"א: "הילדים שנעלמו משכונת מאה שערים נראו בסניף רמי לוי ברחוב כנפי נשרים בשכונת גבעת שאול בירושלים".

מתנדבי זק"א יצאו למקום כשהם רכובים על אופנועים ואיתרו את הילדים, אך אלה ניסו להימלט, והוחזקו בכוח על-ידי המתנדבים. ניידת משטרה הוזעקה למקום.

החיפושים אחר שני האחים, תושבי שכונת מאה שערים, שנעדרו מאז אתמול (שבת) בשעות אחר-הצהריים המאוחרות, נפתחו היום בבוקר. השניים, כך על פי עדויות, נראו לאחרונה בבית הכנסת של חסידות ברסלב בשכונה, שם השתתפו בסעודה שלישית.

האחים, בני 10 וחצי ו-6 וחצי, הוכרזו כנעדרים מאז אתמול בשעה 20:00, חצי שעה לפני צאת השבת.

לפני שבוע כבר נערכו חיפושים אחר הילד המבוגר בין השניים ולאחר מכן הוא נמצא בשכונת רמות, עם אופניים. הוא הסביר אז שהיה "בדרך לאשדוד".

חיים ויינגרטן, האחראי על החיפושים מטעם ארגון זק"א, אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' לפני שהילדים אותרו: "פרסמנו את התמונות של הילדים, עירבנו את המשטרה והיא נכנסה לעובי הקורה בתקווה שהילדים יימצאו בקרוב".

כאמור, לפני שבוע וחצי נערכו חיפושים במשך חצי יום אחר הילד הגדול. לאחר ששמע את הכריזה ברמקולים, הוא נמלט, ולבסוף אותר בשכונת רמות. לכן הפעם נערכו החיפושים באמצעות סריקות ללא כריזת רמקולים, זאת כדי לא להרחיק את הילד.

הפעם הוא גם לקח איתו את אחיו הצעיר, אך לא ידוע שלקח עימו שתייה ואוכל, או לחילופין כסף.







נעדרים זקא ברסלב מאה שערים זונטאג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד