י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הרב לסרי משחזר • "האוטו התגלגל מצחוק"

הרב מיכאל לסרי, שהתהפך עם רכבו, שוחרר לביתו • כעת הוא משחזר את רגעי האימה, ומשלב הומור: "אומרים שבאמצע הדרך סיפרתי בדיחה לאשתי והאוטו התגלגל מצחוק"

הרכב לאחר שהתהפך על גבו
הרכב לאחר שהתהפך על גבו

לאחר שעבר סדרת בדיקות וטיפולים קצרים, שוחרר הבוקר (א) הרב מיכאל לסרי, מבכירי המרצים של ארגון 'ערכים', מבית החולים 'תל השומר' - שם אושפז לאחר שעבר אמש תאונת-דרכים. הרב, הידוע בחוש ההומור שלו, סובל מכאבי גב קלים

גם רעייתו ובנו הצעיר מתאוששים מהתאונה, ואף הם סובלים מכאבים קלים בחלקים שונים בגוף.

בצהריים שוחח הרב לסרי עם 'בחדרי חרדים', תוך שהוא מצביע בהומור על הגורם להתהפכות הרכב בכביש גהה: "אנשים אומרים שבאמצע הדרך סיפרתי בדיחה לאשתי והאוטו התגלגל מצחוק".

לדברי הרב, סמוך לחצות נסעו הוא, רעייתו ובנו בכביש גהה, על-יד מחלף בר אילן. "ראיתי משהו שהיה נראה כמו אבן גדולה על הכביש", אמר הרב. "עקפתי את החפץ, וכשרציתי לחזור למסלול נתקעתי בקיר ההפרדה העשוי מבטון והתהפכנו עם הרכב. התפללתי לה' יתברך שנינצל בזכות רבי שמעון והאור החיים ומיד האוטו נעצר.

עוד בנושא:
הרב מיכאל לסרי התהפך על ראשו • מצבו קל

"הבן שלי השתחל החוצה, פתח את הדלתות ויצאנו כולם. אמרתי יותר מ-100 פעמים 'מזמור לתודה'", מספר הרב לסרי. "אתה פתאום רואה במציאות כמה הקדוש ברוך אוהב אותך, אנשים שראו את האוטו סירבו להאמין שיצאו ממנו אנשים שנפגעו באורח קל".

הרב מחבר בין אירועי היום - צום י"ז בתמוז, לתאונה שעבר עם משפחתו, "כשיש חורבן יש בנייה, תמיד אחרי מקרה כזה אדם צריך להבין שנעשה לו נס, ובשמים מנכים לו מזכויותיו, ואז הוא צריך לפשפש במעשיו. ברוך ה' אנחנו הבנו את המסר, וכעת נעשה חשבון נפש כדי להבין מה הקב"ה רוצה מאיתנו".
הרב מיכאל לסרי ערכים תל השומר נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד