כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

משפצים את רבי נחמן • מתחם הציון באומן ירוצף

נחמן אלחדד, גבאי הציון באומן, פתח בפרויקט שיפוץ של המתחם, במסגרתו תרוצף הרחבה החיצונית ותותקן תאורה חדשה וחסכונית שהובאה במיוחד מישראל • צפו בגלריה

משפצים את רבי נחמן • מתחם הציון באומן ירוצף

השבוע החלו עבודות שיפוץ נרחבות במתחם קברו של רבי נחמן מברסלב באומן.

נחמן אלחדד, גבאי הציון, נטל את הפרויקט לידיו לאחר שנים רבות בהן לא נעשו שיפוצים במתחם. ברחבה החיצונית של הציון, בצידו של ההיכל הגדול, החלו בעבודת ריצוף מקצה לקצה. הרחבה רוצפה בקרמיקות חדשות ויוקרתיות המעניקות תחושה מכובדת וביתית לכל המתחם, שרצפתו הייתה עשויה עד היום בטון יצוק.

חלק נוסף בתוכנית הוא ביצוע צעדי חסכון שיפחיתו את העלויות החודשיות העצומות: כצעד ראשון הוחלפו הפרוז'קטורים ענקי המימדים בנורות דקורטיביות חסכוניות, מה שגם יפחית את צריכת המזגנים - הפועלים לצנן את החום שיוצרים הפרוז'קטורים הגדולים, ויחסוך משמעותית בעלויות החשמל.

פלורוסנטים חדשים שהובאו במיוחד מישראל הותקנו בתקרת ההיכל, ולהם 2 יתרונות: תאורה בריאה יותר לעין וחסכון משמעותי בחשמל.

בימים אלו מכשירים את השטח מצידו המזרחי של המבנה (מכיוון פרוסקה 6) בכדי להרחיב את היכל התפילה בעוד כ-300 מטרים. לפרוייקט זה נרתמים נדיבים מרחבי העולם, ושותפים לו אנשי עשיה הנותנים את ידם בקידום התוכניות, תוך הענקת תחושת שייכות לכל אחד בכל התחומים בציון רבי נחמן.

נחמן אלחדד מציין: "ישנם צרכים רבים לתועלת העולים לאומן אותם אנו מחוייבים להסדיר. עכשיו הגיע הזמן, ואלו צעדים ראשונים של מהפך משמעותי ותוכניות מעודדות העומדות על הפרק וייצאו אל הפועל בחודשים הקרובים".

















אומן רבי נחמן ברסלב שיפוצים נחמן אלחדד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד