י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נס בחפץ חיים: רכבת הרים התהפכה - 6 נערות נפצעו • "חבלות בכל גופן"

כמעט אסון בפארק המים בקיבוץ חפץ חיים: קרון של רכבת הרים נפל מהמסילה והרכבת התהפכה • שש נערות, בגילאי 10 עד 18, מקייטנה בביתר עלית נפצעו • פונו לבית חולים 'קפלן' ברחובות • איש הצלה: "הרכבת התהפכה על צדה, לאחר שקרון אחד נשמט משום מה מהמסילה"

רכבת ההרים לאחר התאונה. צילום: פלאש 90
רכבת ההרים לאחר התאונה. צילום: פלאש 90

נס בפארק המים 'חפץ חיים': קרון של רכבת הרים נפל מהמסילה, אך האירוע הסתיים עם נפגעים במצב קל.

בשעה 12:24 התקבל דיווח במוקד מד"א מרחב לכיש על קרון שנפל בפארק. דובר מד"א זכי הלר מסר, כי פראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לשש נערות, בנות 14 עד 17, שנפצעו ומצבן קל.

הבנות, שהגיעו אל הפארק במסגרת קייטנת בנות של סמינר 'עטרת שיח' מביתר עלית, עלו על רכבת ההרים. במהלך הנסיעה קרון אחד של הרכבת התהפך. חובשים העניקו טיפול רפואי לשתי בנות עם חתכים בראשן ופציעה במצב בינוני, וארבעה בנות נוספות במצב קל.

אברימי פורגס מ'איחוד הצלה - דרום', סיפר ל'בחדרי חרדים': "מדובר בנערות סמינר מביתר עילית. החובשים שהגיעו ראשונים למקום גילו מספר נערות בערך בגילאי 13 שעפו מרכבת ההרים בפארק. הרכבת התהפכה על צדה, לאחר שקרון אחד נשמט משום מה מהמסילה. החובשים העניקו טיפול רפואי ראשוני לנערות - שפונו להמשך קבלת טיפול בבית חולים".

הבנות שנפגעו פונו לבית החולים קפלן ברחובות. אופיר לוי, דובר בית החולים קפלן, מסר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "לבית החולים הובאו 6 בנות, בגילאי 10 עד 18, במצב קל, עם חבלות וחתכים באיזורים נרחבים בגופן".

את תגובת הנהלת הפארק לא היה ניתן להשיג עד כה, ולכשתתקבל - תפורסם.
חפץ חיים רכבת הרים קייטנה בית ספר התהפכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד