ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

ויליאמסבורג: התושבים נסעו לנופש - השודדים באו

שודדים וגנבים בויליאמסבורג: חרדית הוכתה בפניה - ונשדדה • חרדי שנסע ברכבת למנהטן, נשדד באיומי סכין בידי צעיר שחור • וגנב שהפיל חיתתו על חנויות - נלכד

ויליאמסבורג: התושבים נסעו לנופש - השודדים באו

תושבי ברוקלין כבר מורגלים: בריטואל קבוע פושטים שודדים וגנבים על השכונות המתרוקנות במהלך חודשי הקיץ, לטובת מגורים בהרי מדינת ניו-יורק.

ביום ראשון, בשעות אחר הצהריים, הוזעקה משטרה למכולת לפקוביץ' הממוקמת בשדרת לי שבבשכונת ויליאמסבורג. בעל המכולת הבחין באדם שנעלם עם שקית גדולה של מוצרים - והזעיק את המשטרה.

בבדיקה שערכו השוטרים בסרט האבטחה, הם זיהו אדם שהפיל את חיתתו בשבוע האחרון על החנויות היהודיות. שוטרים ארבו לאיש ליד חנויות גדולות, והוא נלכד כעבור כשעה בפינת השדרות לי ורוז. באמתחתו נתפסו עשרות חפצים גנובים, בהם גם חפצים אלקטרוניים.

אירוע נוסף התרחש באותה שעה בפינת הרחובות מארסי וברודוואי בויליאמסבורג: חרדית, שהיתה בדרכה לביתה, הותקפה בידי גויה שהכתה אותה בפרצופה. כשהמותקפת נפלה ארצה, חטפה הגויה את תיקיה ונעלמה.

אנשי 'הצלה' שהגיעו למקום הגישו עזרה רפואית לאשה שנפגעה.

מקרה חמור נוסף אירע בדרך למנהטן: חרדי שנסע ברכבת מויליאמסבורג למנהטן, נשדד בידי צעיר שחור. כאשר הגיעה הרכבת לתחנת דלאנסי, הצעיר השחור - שישב ליד החרדי - שדד ממנו באיומי סכין את ארנקו ואת הטלפון הסלולארי, איים כי ירצח אותו אם יזעיק את המשטרה - ונעלם בין הנוסעים הרבים שהמתינו בתחנת הרכבת.

הנשדד נגש לשוטר המוצב בתחנה, אבל השחור כבר נבלע בין ההמון.
שוד חרדי ויליאמסבורג מנהטן רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד