כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

יאיר לפיד נפגש עם פרס: לבנות פוליטיקה חדשה

יו"ר מפלגת 'יש עתיד' נפגש עם נשיא המדינה שמעון פרס במשכנו, והציג בפניו את מצע מפלגתו • פרס לפעילי המפלגה: "גם אני נכנסתי לפוליטיקה בגיל צעיר"

צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ



נשיא המדינה שמעון פרס נפגש הבוקר בלשכתו עם יאיר לפיד, יו"ר מפלגת 'יש עתיד'. עם אישור ורישום המפלגה על ידי רשם המפלגות, ביקש לפיד להיפגש עם הנשיא ולהציג לו את מצע מפלגתו החדשה. השניים דנו בשורה של נושאים העומדים על סדר היום הציבורי. יצויין כי לפיד הגיע לנשיא כשהוא מלווה בנציגי הפעילים הצעירים של מפלגתו.

בפתח הפגישה אמר לפיד לפרס: "אני מודה לך כבוד הנשיא על כך שאתה מקבל אותנו ועל כך שאפשרת לנו להציג לך את 'יש עתיד'. רשמנו את המפלגה לפני פחות משבועיים והיה חשוב לנו לבוא ולדבר אתך על העקרונות שמובילים אותנו. אנו מרגישים שרוב הציבור בישראל לא מיוצג, המרכז הישראלי - מעמד הביניים הישראלי, שנאבק כל הזמן כדי לגמור את החודש, שמאמין במדינה שלו, שמאמין עדין בהקמה של חברת מופת מרגיש שאין לו ייצוג, שאין לו פה. אנו מרגישים שהפוליטיקה הישראלית השתנתה והסתאבה ויש לבנות פוליטיקה חדשה, שפויה והגונה ולהשיב את אמון הציבור בה".

לפיד פירט בפני הנשיא את עקרונות מצע מפלגתו: "אנחנו רוצים לשנות את הפוליטיקה הישנה, להכניס כוחות חדשים לתוך המערכת, לשנות את שיטת הממשל, לקדם שוויון בחלוקת הנטל, לחזור לשולחן המשא ומתן כדי לקדם תהליך השלום, מפני שאי אפשר להמשיך להעמיד פנים שהסכסוך הישראלי-פלשתינאי לא קיים. אנחנו עומדים עם הפעילים הצעירים והנפלאים שלנו בצמתים שבוע אחרי שבוע כדי לשכנע ולקדם את עקרונות הנפלגה ולהשפיע על החברה הישראלית".

הנשיא פרס בירך את לפיד על כניסתו לפוליטיקה ועל רישום מפלגתו החדשה, ואמר לו ולנציגות הפעילים שהתלוותה אליו: "אני מאד שמח לקבל אתכם. אני חושב שהפוליטיקה הישראלית זקוקה להתעוררות ולשינויים, ואין שום ספק בכך שצריך שאנשים צעירים ייכנסו לפוליטיקה. ישנה ביקורת של הדור הצעיר על הפוליטיקה, והדבר הנכון בשבילם הוא להיכנס ולתקן אותה, ולא להטיף שאחרים יתקנו אותה. היות וגם אני נכנסתי לפוליטיקה בגיל צעיר, אני חש כי אתם בגיל מתאים לחולל ולשנות דברים, אני מאחל לכם דרך צלחה".
יאיר לפיד שמעון פרס מרכז פוליטיקה מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד