י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האם מדברת: "צריך להעמיד את מנהלי הפארק לדין"

סמוך למיטת בתה שנפצעה ב'חפץ חיים' - מזועזעת יוספה ברנשטיין: "הזוי שסגרו רק חלק מהפארק • הרופא אמר לנו שכל שנה מגיעים המון אנשים שנפצעים בפארק"

רכבת בחפץ חיים. צילום: פלאש 90
רכבת בחפץ חיים. צילום: פלאש 90



המשטרה ממשיכה לחקור מה הגורם לתאונה שאירעה אתמול (ב') בפארק המים 'חפץ חיים' כשקרון רכבת ההרים התהפך במהלך נסיעה וגרם לפציעתן של 6 ילדות.

בעקבות החקירה נסגר מתחם הלונה-פארק למשך 10 ימים עד לבדיקת המהנדס. מתחם הבריכות, לעומת זאת, נשאר פתוח.

עוד בנושא:
נס בחפץ חיים: רכבת הרים התהפכה - 6 נערות נפצעו • "חבלות בכל גופן"
בחפץ חיים לא הופתעו: "בקיץ תמיד קורה כאן אסון"

חמש מתוך שש הבנות שאושפזו בבית החולים 'קפלן', שוחררו לבתיהן.

רחל ברנשטיין, תלמידת בית הספר 'עטרת שיח', עדיין מאושפזת במחלקת ילדים כירורגית. רחל עברה זעזוע מוח קל. את ראשה תפרו הרופאים וישנו חשש לסדק בעצם הבריח.

"היא לא זוכרת כלום", אמרה יוספה ברנשטיין, אמה, בראיון ל'בחדרי חרדים'. "ברגע הנפילה היא איבדה את ההכרה ונלקחה לאשפוז בבית החולים. היא מתאוששת גם מהטראומה".

יוספה סיפרה על הטלפון שקיבלה בשעות הצהריים. "הודיעו שהייתה תאונה ואחת הנפגעות זו הבת שלנו. זה היה מלחיץ מאד וטסנו לבית החולים כדי לבדוק מה אירע".

היא מוסיפה: "על פי השמועות והעדויות עולה כי שתי בנות שהגיעו ראשונות למתקן, ראו את העובדים קושרים את אחת המסילות עם אזיקונים ולאחר התאונה היו בנות מבית הספר שסיפרו כי ראו את האזיקונים על הרצפה.

"הזוי שכשיש רשלנות סוגרים ביממה שאחרי רק חלק מהפארק", היא מאשימה. "צריך לחקור ולהעמיד את בעלי האתר לדין. זו לא פעם ראשונה שמבלים בפארק נפצעים, הרופא בבית החולים אמר שמהמקום הזה מגיעים לבית החולים כל שנה כמות גדולה של אנשים שנפצעים, נפגעים מהמתקנים או טובעים בבריכה".

לטענתה, "עד כה בעלי האתר לא דיברו איתנו, הבנו שגם לבית החולים ולהנהלת בית הספר הם לא מגיבים".

על התכנון לתבוע את האתר או את מנהליו, היא אומרת: "אנחנו תקווה שנוכל לחזור הביתה בהקדם ולאחר מכן נראה מה ניתן לעשות. בית הספר עצמו", כך לדבריה, "מעוניין לתבוע את האתר".

את תגובת הנהלת פארק המים 'חפץ חיים', לא היה ניתן להשיג.
חפץ חיים רכבת הרים קפלן בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד