כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הרג אישה ויבצע רק שישה חודשי עבודות שירות

השופט אלי אנושי הסביר את החלטתו: "הנאשם חולה סכרת חמורה ולא מאוזנת וככל הנראה הנאשם איבד את הכרתו במהלך הנהיגה". אור ירוק: "על המדינה לפעול להגברת הבדיקות הרפואיות לנהגים שנמצאים בתוך אוכלוסיית הסיכון"

 הרג אישה ויבצע רק שישה חודשי עבודות שירות



בית משפט השלום לתעבורה בפתח תקוה, גזר ב-22 באפריל 2012, שישה חודשי עבודות שירות על נהג בן 72, שעלה על המדרכה עם מכוניתו והרג אישה. בתאריך 17.02.2010 בשעה 08:50 מכונית מסוג מיצובישי, נסעה ברחוב הרצל בפתח תקוה, מכיוון מזרח למערב וכשהגיע לבית מספר 32 עלתה על המדרכה, פגעה בעמוד שילוט ועץ והתנגשה בספסל שעליו ישבו חמישה בני אדם.

כתוצאה מהפגיעה נהרגה מרי בולוטין שישבה על הספסל, וארבעה בני אדם נוספים נפצעו. שופט בית משפט השלום לתעבורה בפתח תקוה, אלי אנושי גזר על הנהג שישה חודשי מאסר שיבוצעו בדרך של עבודות שירות, שלילת רישיון לצמיתות, שנת מאסר בפועל למשך שלוש שנים אם ינהג בזמן פסילה ופיצוי של 5000 שקלים לכל אחד מהנפגעים.

השופט הסביר את החלטתו: "הנאשם חולה סכרת חמורה ולא מאוזנת, נטל את התרופות הנדרשות, נמצא כשיר לנהיגה וגם החזיק ברכבו מזון המכיל סוכר. על פי העדויות של עדי ראיה הנאשם נהג בצורה איטית, לא היו צפירות, לא היו סימני בלימה ונדמה שהדבר קרה באופן מפתיע, ללא כל סימני אזהרה וככל הנראה הנאשם איבד את הכרתו במהלך הנהיגה, דבר שגרם לתאונה החמורה".

עמותת אור ירוק: "על המדינה לפעול להגברת הבדיקות הרפואיות לנהגים שנמצאים בתוך אוכלוסיית הסיכון. יש להגביר את ההסברה על הסכנות שבנהיגה תחת השפעת תרופות".
אור ירוק תאונת דרכים דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד