כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

סקר: רוב הציבור נגד חזרתו של אולמרט לפוליטיקה

סקר מיוחד של חדשות 10 מנבא תמונה עגומה עבור אולמרט: רק 22 אחוזים מהנשאלים סבורים כי עליו לשוב • 40 אחוזים השיבו כי נתניהו עדיף על אולמרט בראשות הממשלה

לא רוצים אותו. אולמרט
לא רוצים אותו. אולמרט



מיד לאחר שזוכה בשתי פרשות אך הורשע בהפרת אמונים, רמז אהוד אולמרט כי ישוב לפוליטיקה. אולם, לפי סקר מיוחד של חדשות 10 עולה, כי למרות רוח גבית שמעניקה לו התקשורת השמאלנית, הרוב המוחלט בציבור בישראל מתנגד לשובו לחיים הפוליטיים. מרבית הנשאלים חשבו גם כי ראש הממשלה המכהן נתניהו מועדף על פני אולמרט בתפקיד.

על השאלה האם על אולמרט לשוב אל החיים הפוליטיים, רק 22 אחוזים מהמשיבים סברו כי עליו לחזור. הרוב המכריע - 70 אחוזים מהמשתתפים - הצביע נגד חזרתו של ראש הממשלה לשעבר.

כאשר נשאלו האם יצביעו למפלגת קדימה אם אולמרט יעמוד בראשותה, השיבו 78 אחוזים מהנשאלים כי לא יצביעו למפלגה. 11 אחוזים בלבד טענו, כי ישלשלו אל הקלפי פתק של קדימה תחת הנהגתו של אולמרט.

גם בהשוואה אל ראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו, עולה מהסקר תמונה עגומה עבור ראש הממשלה לשעבר. 40 אחוזים מהנשאלים סבורים כי נתניהו עדיף על אולמרט בכיסא של ראש הממשלה, בעוד ש-16 אחוזים בלבד ענו כי אולמרט מתאים יותר לתפקיד.

מיד לאחר ההודעה הדרמטית על זיכויו של אולמרט בפרשות ראשונטורס ומעטפות הכסף, התמלא השיח במערכת הפוליטית בהשערות בנוגע לעתידו.

בסקר קודם שהוצג הבוקר בנוגע לפופולריות של אולמרט בציבור, עלה כי הצטרפותו למפלגה של יאיר לפיד יוסיף לה רק 3 מנדטים.

קישורים:
מקור: נענע10
אהוד אולמרט בנימין נתניהו קדימה סקר יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד