י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שלט המריבה • שוב מהומה בבית שמש

חוזר חלילה • לאחר שעיריית בית שמש הסירה את שלטי ההפרדה בשכונת נחלה ומנוחה בעיר, השיבו התושבים את השילוט והפקחים שבו לשכונה • הפעם נתקלו בקבלת פנים קשה

שלט המריבה. צילום: יעקב לדרמן
שלט המריבה. צילום: יעקב לדרמן



שוב מהומה בבית שמש: שבוע בדיוק לאחר שהסירה העירייה את שלטי ההפרדה בשכונת נחלה ומנוחה בעיר, הבוקר (ה) הגיעו שוב הפקחים מאגף העירוני מלווים במשטרה כדי להסיר את השלט שנתלה שוב באותו היום.

מדובר בשלטים שנתלו במדרכה הסמוכה לבית המדרש 'היכל אברהם' בשכונה הקוראים לנשים להימנע ממעבר סמוך לכניסת בית המדרש. כשהגיעו הבוקר הפקחים הם ביצעו את פעולת ההורדה בזריזות ובתגובה נתקלו בצעקות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בתקופה האחרונה, תושבים בעיר הגישו תלונה במשטרה בכל פעם שתושבי השכונה החזירו את השלטים בטענה כי הם פוגעים ברגשות הנשים.

נילי פיליפ, אחת מהנשים שהתלוננו בפעם האחרונה במשטרה, כתבה בדף הפייסבוק של עיריית בית שמש- (הטעויות במקור) "הגשתי תלונה במשטרה על זה שלא הורדתם את השלט האי חוקי ופוגע בזכויות נשים להתהלך ברחובות העיר.

"כתזכורת פניתי עליכם אתמול - אחריותכם וחובתכם לדאוג שחוקי המדינה נאכפים בכל אזורי העיר".

אתמול היא כתבה, "היום 4 ימים מאז שהגשתי תלונה במשטרה על החזרת השלטים ברח' חזון איש 7. ואתם, משרתי ציבור, ממשיכים להתעלם מהפניות שלי ליישם את חובתכם ולהורידם", לשון הדברים.

התושבים שהכריזו מאבק נגד השלטים אמרו כי הורדת השלטים צריכה להיאכף במהירות האפשרית, "למה פקחי העירייה מתעכבים עם ההורדה. כשנראה שידם של החרדים ממשיכה לגבור על העירייה, אנחנו נפנה להליך משפטי נגד העירייה והעומד בראשה", אמרה תושבת העיר המתגוררת בסמוך לשכונה.

הקיצונים לעומת זאת, הצהירו הבוקר כי כבר ביממה הקרובה ישיבו את השלטים.
בית שמש נחלה ומנוחה שלט משטרה פקחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד