י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דפני ליף ואיציק אלרוב יפגינו יחד בבני ברק

מפגיני המחאה החברתית ימחו היום בבני ברק • במשתתפים: יוזם מחאת הקוטג' ופעילת המחאה החברתית • פעיל מחאה: "אין לנו דבר נגד החרדים - זה הכל ספין מתמשך"

איציק אלרוב. צילום ארכיון
איציק אלרוב. צילום ארכיון



אשת המחאה החברתית דפני ליף ויוזם מאבק הקוטג' איציק אלרוב יפגינו יחד בבני ברק: במסגרת המחאה החברתית תתקיים הערב (ה), בשעה 19:00 הפגנה ראשונה מסוגה, בה ישתתפו פעילים חרדים וחילונים יחדיו, ההפגנה תתקיים ברחוב ז'בוטינסקי בעיר.

פעילי המחאה יקראו: "די להפרד ומשול".

הפעילים מסבירים: "כולנו יחד, פעילי המחאה החברתית, חרדים וחילונים, מסרבים להיות אויבים. כולנו יחד נמצאים במאבק משותף ליצירת חברת מופת המבוססת על צדק חברתי. מתוך דיאלוג ויצירת גשרים בינינו, נוכל למצוא פתרונות אמת לבעיות".

מי שעומד מאחורי היוזמה הוא איציק אלרוב, חרדי תושב בני ברק, ואחד מיוזמי המחאה החברתית בקיץ האחרון, אלרוב חתום על מחאת הקוטג' שצברה תאוצה רבה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי עד כה אישרו את השתתפותם מלבד דפני ליף, יותר מ-100 פעילים.

אורן פסטרנק, קצין במילואים ואחד מפעילי המחאה היותר מוכרים, הסביר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', כי הסיבה שהמחאה מגיעה הערב לבני ברק, היא משום ש"הגיע הזמן שנשבור את המחסום הזה של השנאה בין המגזרים. אין לנו דבר נגד החרדים, כפי שמנסים כבר חודשים להציג לנו בספין מתמשך, הנטל האמיתי הוא הנטל שרובץ על כתפי כולנו", אמר, והוסיף: "חרדים וחילונים כאחד - בחינוך, בדיור, ברווחה, בבריאות ובתעסוקה. את זה הממשלה הנוכחית מנסה להסתיר".

• אתה לא חושש שיאמרו שמדובר בעוד גימיק?

"שיגידו. כבר אמרו עלינו הכל".
מחאה חברתית דפני ליף איציק אלרוב גיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד