י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הסתה בגל"צ: "חרדים לא ירואיינו בתוכנית הזו"

השדרן מיכה פרידמן שחרר בתוכניתו 'בוקר טוב ישראל' אמירה מסיתה: "נשוב לסיפורים על מלחמת לבנון השנייה. מן הסתם חרדים לא ירואיינו בתוכנית הזו" • האזינו

מיכה פרידמן. צילום: גלי צה"ל
מיכה פרידמן. צילום: גלי צה"ל

היום (ה) מציינים בישראל 6 שנים לפתיחתה של מלחמת לבנון השנייה.

בתחנת הרדיו הצבאית, שידרו הבוקר במסגרת התוכנית 'מה בוער' עם רינו צרור, תוכנית מיוחדת על המלחמה יחד עם מרואיינים נבחרים, בהם בין היתר מפקדים בכירים בצה"ל. במהלך התוכנית חזרו המשתתפים לסיפורים הגדולים של המלחמה.

בתוכנית 'בוקר טוב ישראל' אותה הגיש השדר מיכה פרידמן, הוא הציג את התוכנית טרם שידורה.

"הבוקר בשעה 9 נשדר כאן בגלי צה"ל תוכנית מיוחדת של 'מה בוער' עם רינו צרור משכונת ואדי ניסנאס בחיפה", אמר פרידמן. "לציון שש שנים למלחמת לבנון השנייה. בתוכנית נשוב לסיפורים הגדולים של המלחמה בראיונות מיוחדים עם ציפי לבני ששימשה אז שרת החוץ, ועם מפקדים בכירים בצה"ל".

לסיום הוסיף פרידמן משפט קצר שגרם לזעם אצל רבים מהמאזינים: "מן סתם חרדים לא ירואיינו בתוכנית הזו".



ככל הנראה, פרידמן אמר את הדברים על רקע הויכוח המתנהל בימים אלו, בנושא השוויון בנטל וגיוס החרדים לצבא. בפורום 'בחדרי חרדים' הגדיר אחד הגולשים את הדברים: "אנטישמיות מבית גלי צה"ל". אחר כתב: "שמעתי גם, לא מתאים לו, אבל הוא מושפע מהאווירה".

מגלי צה"ל נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "גל"צ, כתחנת שידור צבאית רואה בשירות הצבאי בישראל ערך לאומי ממדרגה ראשונה. מגיש יומן הבוקר, מיכה פרידמן ביטא זאת בדרכו המיוחדת. אנו מתנצלים אם היה מי שנפגע מהדברים".
מיכה פרידמן גלי צהל ואדי ניסנאס חיפה מה בוער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד