י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מיטת השלום • מי סיפק מיטות ל'שבת התאחדות' בויז'ניץ?

בחסידות ויז'ניץ של הגרמ"מ מקיימים 'שבת התאחדות' בהשתתפות אלפי החסידים • מחסור חמור במיטות הוביל לשיתוף פעולה עם חסידות ויז'ניץ של הגר"י

מיטת השלום • מי סיפק מיטות ל'שבת התאחדות' בויז'ניץ?

ימות המשיח? כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בחצר חסידות ויז'ניץ יקיימו השבת 'שבת התאחדות', במהלכה מאות חסידי ויז'ניץ יגיעו לשבת בבית המדרש 'מרכז חסידי ויז'ניץ' ברחוב שלמה המלך על פי הוראת האדמו"ר.

מטבע הדברים נוצר מחסור חמור במיטות לשבת עבור החסידים שיגיעו ללא נשותיהם לשבות בבני ברק.

עסקני המוסדות חשבו על פתרון, והעלו רעיון לבקש מיטות מהכנסת אורחים של החסידות השכנה בקרית ויז'ניץ, החסידות האחות שבראשות האדמו"ר הגדול מויז'ניץ.

אתמול (ה) בשעות הערב נראו אברכים חסידי ויז'ניץ מגיעים לבנין ה'הכנסת אורחים', ומעמיסים מיטות. תוך דקות ספורות הועמסו מיטות רבות עם המזרונים על נגררת והובאו סמוך לבית המדרש של האח האדמו"ר הצעיר מויז'ניץ.

עוד בנושא:
אלפי חסידי ויז'ניץ ב'שבת התאחדות' • אירועי השבת

אחד מהחסידים שנכח במקום מספר ל'בחדרי חרדים': "זה היה מחזה מצחיק מחד והיסטורי מאידך, חסידים שעברו שם שאלו לאן הולכות המיטות והאברכים שהעמיסו השיבו לויז'ניץ.. החסידים הסתכלו עליהם כלא מבינים, היו ששאלו אם הם גם שילמו על זה".

התפילות ועריכת השולחנות יתקיימו בבית המדרש הגדול 'מרכז חסידי ויז'ניץ' ברחוב שלמה המלך בבני ברק, אברכי החסידות ישהו באולמי 'היכלי מלכות' - שם יסעדו את סעודות השבת.
ויזניץ מיטות שבת התאחדות חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד