כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

כביש 79 ממשיך לגבות קורבנות: תושבת קרית מוצקין נהרגה

ויולט דמרי נסעה בכלי רכב שסטה ממסלולו, עבר לנתיב הנגדי והתנגש חזיתית בכלי רכב שבה מהנתיב השני. אור ירוק: "לו הייתה קיימת מפרדה קשיחה בין הנתיבים, אולי ניתן היה למנוע את התאונה הקטלנית"

כביש 79 ממשיך לגבות קורבנות: תושבת קרית מוצקין נהרגה
חדשות 24

ויולט דמרי, מקרית מוצקין נהרגה בתאונת דרכים בכביש 79, סמוך לקיבוץ אפק, בתאריך 10 ליולי 2012. דמרי ז"ל, נסעה בכלי רכב שסטה ממסלולו, עבר לנתיב הנגדי והתנגש חזיתית בכלי רכב שבה מהנתיב השני.

בתקופת הזמן הזו ועד שנת 2014, מתבצעות בכביש עבודות שיפוץ והרחבה ולכן סביב הכביש ישנו שטח עבודה. הכביש מאופיין בריבוי של משאיות ורכבים כבדים שנכנסים ויוצאים משטח העבודה. יש לשים לב לשינוי הסימון ולשינוי תוואי הדרך עד סיום העבודות.

כביש 79 מאופיין במסלול אחד לכל כיוון ללא מפרדה קשיחה במרכזו, אשר תמנע תאונות חזיתיות כמו שאירעו בשנים האחרונות. הכביש מאופיין בכניסות ויציאות בעיתיות מהישובים ובחלקו הגדול הוא לא מואר בשעות החשיכה.

כביש 79 מוגדר בעמותת אור ירוק כ"כביש אדום"- כביש שהוא בעל מספר נפגעים גבוה ושניתן לצמצם את הנפגעים על ידי שיפור התשתית בכביש. לפני כשנה שלח שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מכתב לראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ, לראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי ולראש עיריית שפרעם נהאב ח'אזם, בבקשה להירתמות לשיפור התשתית בכביש.

"מגמת ההיפגעות על הכביש המתבטאת בסטטיסטיקות ההיפגעות", כותב אבואב, "מצביעה על כ-20 בני אדם שיהרגו בעשור ועל כ-300 נוספים שעלולים להיפצע, במידה ולא יתבצעו השיפורים הנדרשים".

עמותת אור ירוק: "כביש 79 צריך לכלול שני נתיבי נסיעה לכל כיוון עם מפרדה קשיחה באמצע. לו הייתה קיימת מפרדה קשיחה בין הנתיבים, אולי ניתן היה למנוע את התאונה הקטלנית. על המדינה להתקין תאורה מלאה לכל אורך הכביש. במקביל, יש להסדיר חציה בטוחה של הולכי הרגל המשתמשים בתחבורה הציבורית".

אור ירוק תאונת דרכים כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד