כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

האירוע האחרון באיצטדיון שיהרס: סיום הש"ס

סיום הש"ס בנתניה ייערך באיצטדיון הכדורגל הישן ויהיה האחרון לפני הריסתו • הוועדה המכינה: "עתידים בתי תיאטראות להפוך לבתי מדרשות" • ולמה נשים יוזמנו לאירוע?

איצטדיון. צילום אילוסטרציה: שמואל דריי
איצטדיון. צילום אילוסטרציה: שמואל דריי

גם בנתניה נערכים למעמד סיום הש"ס שייערך בחודש אב בעיר.

המעמד יתקיים באיצטדיון הכדורגל הישן במרכז העיר ויהיה האחרון בסדרת האירועים ומשחקי הכדורגל שמתוכננים בו לפני הריסתו המתכוננת בחודשים הקרובים בעקבות בנייתו של האצטדיון החדש.

"כבר אמרו חז"ל 'עתידים בתי תיאטראות להפוך לבתי מדרשות', כך אנו תקווה שקדושת המקום תישאר במקום והוא יהפוך להיות בית הכנסת הגדול והמרכזי בעיר שיאחד את כל הקהילות בו", אומר חבר הוועדה המכינה, שאול וייס, בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

עוד נודע, כי בוועדה המכינה שוקלים אפשרות להזמין את הנשים לאירוע. "המטרה היא לגבש את הנשים שמאפשרות לבעליהן אפשרות להיעדר מהבית בשעות הבוקר או הערב, כדי להשתתף בשיעורי הדף היומי".

האירוע יתקיים בכ"ז אב וחברי הוועדה המכינה עושים מאמצים לפאר את רשימת הרבנים שישתתפו בו. גם הפרטים באשר לתוכנית המוסיקלית באירוע, טרם ידועים באופן סופי.

על פי הערכות, בעיר נתניה מתקיימים מדי יום יותר מ-35 שיעורי דף יומי בהם משתתפים יותר מ-500 בני אדם. התכנון הוא כי עבורם יוקצה שטח מיוחד שבו הם יישבו במהלך האירוע וייחשבו לחתני הערב.
נתניה שס אצטדיון דף היומי שיעור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד