י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בשורה ללקוחות 'אתרוג': אינטרנט מהיר בחיבור לכבל התת ימי

צפויה הורדת מחירים לחברות התקשורת • לקוחות 'אתרוג' מחוברים בימים אלה באופן אוטומטי המאפשר גלישה איכותית ומהירה יותר ללא תוספת תשלום

בשורה ללקוחות 'אתרוג': אינטרנט מהיר בחיבור לכבל התת ימי

בחודשים האחרונים נפתח שוק התקשורת הבינלאומי לתחרות. כל אמצעי התקשורת של ישראל שהיו מחוברים עד כה, ולמעשה לקוחות שבויים של חברת מד נאוטילוס יכולים לבחור בחברה חדשה.

כחלק ממהלכים לשיפור חווית השירות, הגלישה וטיפוח הלקוח, חברת 'אתרוג', המובילה את הגלישה הבטוחה ברשת, התחברה באופן ישיר לשדרת האינטרנט הבינלאומית באמצעות הכבל התת ימי של חברת Tamares Telecom המובילה בחדשנות טכנולוגית בתחומה, בנוסף על הקישורים הקיימים. קפיצה טכנולוגית זו באה לשפר באופן משמעותי את מהירות הגלישה והגישה לתעבורה בינלאומית.

מהלך זה הינו חלק מסדרת מהלכים שעושה רימון בתקופה האחרונה על מנת לשפר את ביצועי הרשת ואיכות הגלישה ולהיערך לכל תרחיש וביקוש עתידי של רוחבי פס בהתאם למגמות צמיחה בשוק האינטרנט הבינלאומי .

יריב פאר, מנכ"ל אינטרנט רימון: "ההתקשרות עם חברת Tamares הנה עוד מהלך חשוב בסדרת מהלכים שבוצעו לאחרונה בשדרוג הרשת ההנדסית ומערכות בקרת התוכן: שרתי תקשורת מתקדמים, הוספת מערכות גיבוי ושרידות, מערכות לניתוח גרפי בזמן אמת ושירותים נוספים. כל זאת ועוד על מנת להביא לשיפור מתמיד בחוויית הגלישה המהירה והבטוחה ללקוח"
אינטרנט רימון אתרוג כבל תת ימי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד