ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

שלי יחימוביץ': "ביבי, בוא לבחירות"

יו"ר מפלגת 'העבודה' כינסה מסיבת עיתונאים • "אנחנו מציעים את ה-27 בנובמבר השנה. אנחנו בסופו של קרקס פוליטי דוחה במיוחד" • "לא עשיתי פוליטיקה על חוק טל"

יחימוביץ. צילום: פלאש 90
יחימוביץ. צילום: פלאש 90



הבוקר (ד') כינסה יו"ר האופוזיציה (לשעבר) ויו"ר מפלגת 'העבודה' שלי יחימוביץ' מסיבת עיתונאים מיוחדת במהלכה קראה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ללכת לבחירות.

"ביבי, בוא לבחירות, אנחנו מציעים את ה-27 בנובמבר השנה", אמרה, וגם הוסיפה הסבר. "אנחנו בסופו של קרקס פוליטי דוחה במיוחד שנמשך יותר מחודשיים, זו הייתה חבירה פוליטית ללא טעם. ראשיתה בחטא וסיומה בחטא. והסיטואציה הזו מאוד מאוד מסוכנת כי היא מסכנת את הדמוקרטיה הישראלית וגורמת לציבור לאבד אמון במערכת הפוליטית".

יחימוביץ' הוסיפה: "לפני 70 יום היינו אמורים להתניע תהליך בחירות, ביבי, גררת אותנו לתקופה עלובה ובזויה. התקציב שאתה מתכנן הוא קטסטרופלי. אני מקווה שממשלה בראשותי תרכיב תקציב חדש שיהיה בו ריפוי לחוליים האלה".

עוד בנושא:
זמן שאול: האם מופז יודיע על פרישה מהקואליציה? • טור פוליטי
קדימה - החוצה • מופז הודיע על פרישה מהממשלה

"קדימה אינה קיימת יותר, המאבק על ההנהגה הוא בין העבודה בראשותי לבין הליכוד בראשות נתניהו, זה מאבק בין מנהיגות של ספינים לבין פוליטיקה שהיא רק כלי ומכשיר למימוש השקפת עולם".

"אני היחידה שלא עשתה פוליטיקה על חוק טל, וזה נורא נורא קל, במיוחד על חשבון הציבור שלי. כל כך קל להתלהם ולחיות על קו השסע בין חרדים לחילונים ולגזור קופון פוליטי. החלטתי לא לעשות זאת, לא עכשיו ולא בעשר השנים האחרונות. על קו השסע הזה חיות רק מפלגות שאין להן אג'נדה".

העבודה שלי יחימוביץ בנימין נתניהו קדימה חוק טל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד