כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

משבר חוק הגיוס • סקר: נתניהו יורד ויחימוביץ עולה

סקר 'ידיעות אחרונות' שבחן את עמדות הציבור לאחר פרישת קדימה קובע: הציבור מתחשבן עם נתניהו - 25 מנדטים לליכוד, 21 לעבודה • וכמה מקבלים ש"ס ויאיר לפיד?

יורד. נתניהו. צילום: פלאש90
יורד. נתניהו. צילום: פלאש90

שלי יחימוביץ' ממשיכה לבסס את מעמדה כאופציה לראשות הממשלה במקום בנימין נתניהו, זאת במקביל לנתונים כי הליכוד מאבד מכוחו בעקבות פרישת מפלגת קדימה והמשבר סביב חוק הגיוס. כך עולה מסקר שערכה מינה צמח ומתפרסם הבוקר בעיתון 'ידיעות אחרונות'.

מהסקר, שבחן את עמדות הציבור לאחר התפוררות ממשלת האחדות קצרת הימים, עולה שהציבור מתחשבן ובגדול עם נתניהו ועם הליכוד על שבחרו לתמוך בחרדים ולהרחיק את קדימה.

לפי הסקר, הליכוד יורד לראשונה מרף 30-31 המנדטים שקיבל עד היום בסקרים, ומקבל רק 25 מנדטים, העבודה בראשות ח"כ שלי יחימוביץ מתחזקת ל-21 מנדטים, ואילו קדימה ממשיכה בהתרסקות מאז זכה שאול מופז בתפקיד היו"ר, וזוכה לשבעה מנדטים בלבד.

הנה חלוקת המנדטים על פי הסקר החדש:

ליכוד - 25
עבודה - 21
ליברמן - 13
לפיד - 13
ש''ס - 10
קדימה - 7
האיחוד הלאומי 6
יהדות התורה 6
מרצ 4
הבית היהודי 4
ערבים - 11
ברק - 2

יצוין, כי בסקרים של השבועות האחרונים חל זינוק במספר האחוזים שהשיבו בסקרים לשאלה מי הכי מתאים לתפקיד ראש הממשלה הבא. נתניהו אמנם ממשיך להוביל בהפרש ניכר, אבל נראה ששלי יחימוביץ מתקבעת כאלטרנטיבה, למרות היותה חסרת ניסיון ולמרות שמעולם לא מילאה שום תפקיד בממשלה.
הליכוד בנימין נתניהו שלי יחימוביץ שאול מופז קדימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד