כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

"הרכב התהפך, עצמתי עיניי ואמרתי: אלוקים, עזור לי"

נס ברחוב עזרת תורה בירושלים: רכב בו נהג חסיד בעלזא התהפך - והוא יצא ללא פגע • בשיחה מיוחדת עם 'בחדרי חרדים' הוא מספר על התאונה, שלב אחר שלב • ויש תמונות

"הרכב התהפך, עצמתי עיניי ואמרתי: אלוקים,  עזור לי"
חדשות 24



בצהרי יום שישי אירעה תאונת-דרכים ברחוב עזרת תורה בירושלים: חסיד בעלזא שנהג ברכבו התהפך על צידו. נהג הרכב, שלא נפגע, יצא בשלום דרך החלון, וחובשי איחוד הצלה שהגיעו למקום נותרו מחוסרי עבודה.

נהג הרכב (שמו שמור במערכת) סיפר דקות אחדות לאחר התאונה לכתב 'בחדרי חרדים' על נסיבות התאונה:

"נסעתי ברחוב אבן האזל לכיוון סטאמר, קצת לפני האי תנועה, הבחנתי ברכב החונה בצד שמתחיל בנסיעה, ובאינסטינקט טבעי ברחתי שמאלה, כדי לא להתנגש בו. בשלב הזה הרגשתי חבטה עזה ברכב, והוא החל להתהפך על צידו, יחד איתי.

"בשלב הזה, אמרתי וחשבתי דבר אחד: 'אייבישטער, העלף ס'זאל מיר גורנישט געשעהן' (-ריבונו של עולם, עזור לי שלא יאונה לי כל רע).

"לאחר שהרגשתי שהרכב התייצב, פקחתי עיניים אל מול כריות האוויר שנפתחו, וראיתי כי הרכב התהפך על צידו, כך שדלת היציאה צמודה לכביש. טיפסתי לצידו השני של הרכב, פתחתי את הדלת ויצאתי.

"בנס, אבל ממש בדרך נס לא נפגעתי כלל. לא ברור לי למה הרכב התהפך, הייתי במהירות נסיעה של כ-30 קמ"ש, והסטייה לא הייתה חדה במיוחד. העיקר שיצאתי בשלום מבלי שאיש נפגע.

"נהג הרכב שבעקבותיו ברחתי הצידה טען כי ישב ברכב עם מנוע מכובה (בחום הזה?), וכי כלל לא החל בנסיעה.

"בחורי ישיבות שאלו אותי האם להפוך את הרכב חזרה, ואיפשרתי להם. שוטר שהגיע למקום ראה שאין נפגעים והחזיר לי את הרשיון.

"דבר אחד חשוב למדתי: לא ידעתי כמה אנשים טובים יש, ולא הערכתי אותם נכונה. הגיע לשם חובש 'איחוד הצלה' שהכרתי מעט בשם ישראל ורדיגר. הוא סייע לי מאוד בכל תחום אפשרי, ולא הרפה ממני עד שהיה בטוח שהכל בסדר איתי מכל הבחינות. אני רוצה לנצל את הבמה ולהודות לו".

צילומים: סוכנות הידיעות "חדשות 24"













עזרת תורה רכב הפוך נס נסיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד