כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מצור על הרוצח מקולרדו • מלכד את ביתו

משטרת קולרדו צרה על ביתו של ג'יימס הולמס, שטבח ב12 איש בעיירה ליד דנוור • הרוצח מלכד את ביתו ועד כה נוטרל רק מטען אחד • כל סביבת ביתו פונתה

מצור על הרוצח מקולרדו • מלכד את ביתו

במשטרת קולורדו מנסים ביממה האחרונה לפרוץ לביתו הממולכד של ג'יימס הולמס בן 24 החשוד בטבח אתמול בבית הקולנוע בעיירה אורורה שליד דנבר, שבו נרצחו 12 בני אדם ונפצעו 58 נוספים.

על פי הדיווחים, הולמס מילכד את כל דירתו בחומרי נפץ - כך שכל נסיונות המשטרה עד כה לנטרל אותם ולהיכנס לדירתו נכשלו. השוטרים פינו את כל סביבת מגוריו של החשוד, ושוקלים אף פיצוץ מבוקר של המטענים.

מומחים לחומרי נפץ הצליחו לנטרל אחד ממטעני החבלה וכבל שהיה מחובר אליו לצורך הפעלתו, ובשעה זו ממשיכים בעבודה. דוברת משטרת אורורה, קאסידי קרלסון, מסרה לכתבים מחוץ לבניין
הדירות כי יתכן שיהיו פיצוצים מבוקרים במקום.

מפקד משטרת אורורה, דן אוטס, מסר כי כל ארבעת כלי הנשק שהיו ברשותו של החשוד ברצח נרכשו באופן חוקי. לאחרונה הוא גם קנה ששת אלפים כדורים עבור כלי הנשק, באינטרנט.

בתוך כך, נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, הורה להוריד את דגלי ארצו לחצי התורן לאות אבל, בעקבות הטבח. מאות בני אדם הגיעו היום לעיירה אורורה כדי להשתתף במצעד אבל.

הולמס, שהיה במסלול לדוקטורט ברפואה, פרש לאחרונה מהלימודים. במשטרה אמרו כי אין לו עבר פלילי, למעט דו"ח אחד על נהיגה במהירות מופרזת.
קולורדו גיימס הולמס רוצח בית קולנוע רפואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד