כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

חגיגת הש"ס בתל-אביב: משלחות מכל העולם

מאות מסיימי ש"ס במסגרת 'הדף היומי', וחברי משלחות של 'דרשו' מכל רחבי העולם, מגיעים לישראל, כדי להשתתף בסיום הש"ס העולמי בהיכל 'יד אליהו'

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

מאות מסיימי ש"ס במסגרת 'הדף היומי', וחברי משלחות של 'דרשו' מכל רחבי העולם, יגיעו בימים הקרובים לישראל, על מנת להשתתף בסיום הש"ס העולמי של 'דרשו', שיתקיים ביום שני י"א באב בהיכל 'יד אליהו' בתל אביב.

המשלחות, ובהם ראשי ישיבות, תלמידי חכמים ויהודים מכל רחבי העולם, מגיעות בין השאר מארה"ב, קנדה, אנגליה, בלגיה, צרפת, הולנד, ועוד.

על המשלחות כולן נמנים לומדי, ידידי וחברי מערכת 'דרשו', המגיעים במיוחד לארץ לרגל המעמד ובראש המשלחות יעמדו כמובן 'חתני הסיומים' - חתנים שלומדים כל השנה במסגרות 'דרשו' השונות. כמו כן יגיעו למעמד, חתנים שסיימו ונבחנו על הש"ס כולו במסגרת התכניות 'קנין ש"ס' ו'קנין תורה', נבחני המשנה ברורה וחתני 'קנין הלכה'.

עם המשלחות יגיעו לארץ גם מגידי-שיעור רבים הנמנים על המערכת העולמית של 'דרשו' בכל רחבי העולם, המוסרים שיעורים בגמרא או ב'דף היומי בהלכה'. אליהם יצטרפו גם נבחנים אשר נבחנו במסגרות השונות של 'דרשו', וכן צוות אחראים ומנהלי-מקומות מטעם 'דרשו', כאשר סך כל המשלחות, מונות יחד מאות איש.

חברי המשלחות יגיעו לשבוע שלם ועמוס במעמדים מרוממים וביקורים אצל גדולי-ישראל, כאשר שיאו של המסע לארץ, יהיה כמובן המעמד הגדול ב'יד אליהו'.

המשלחת האמריקנית תהיה הראשונה שתנחת בישראל, וביומה הראשון חבריה יכנסו לבתיהם של גדולי ישראל, לקבל את ברכתם ולשמוע דברי חיזוק לקראת המעמדים הגדולים.

התכנית שבנו עבור המשלחות מחו"ל מיוחדת ומתפרסת על פני מספר ימים, כאשר בשבוע של שמחת סיום הש"ס - ישתתפו חברי המשלחות ביום שני ביד אליהו במעמד הגדול, ביום שלישי בבנייני האומה בירושלים בסיום שמתקיים שם ע"י ’דרשו’ לדוברי אנגלית, וביום רביעי בערב המיוחד שנערך בירושלים לכל חברי מערכת 'דרשו' בישראל ובתפוצות.

תכנית הביקור המלאה שנבנתה עבורם לכל הימים, מתחילה בכל יום כבר מהשעה 9 בבוקר ובין השאר יבקרו חברי המשלחות גם בכותל-המערבי, ובקברי גדולי ישראל זצ"ל בב"ב ובירושלים.

רבים מחברי המשלחת הם מסיימי הש"ס במחזור הנוכחי וחלקם באים יחדיו עם בני המשפחה הקרובים, כדי שיחגגו עימם את שמחת התורה האישית שלהם.
דרשו יד אליהו סיום ש"ס דף היומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד