כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

לונדון: חשש מפיגוע נגד המשלחת הישראלית

ה'סנדיי טיימס' טוען כי סוכני שב"כ וצוותי המוסד יתגברו את המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים, מחשש שחוליה איראנית תנסה לשחזר את ארועי מינכן 1972

ממראות הטבח במינכן
ממראות הטבח במינכן

אירועי מינכן יחזרו על עצמם?

הפיגוע שהתרחש בשבוע שעבר נגד תיירים ישראלים בבורגס שבבולגריה, העלה את החשש משחזור המתקפה נגד הספורטאים הישראליים באולימפיאדת מינכן בשנת 1972, בה נטבחו 11 ספורטאים ישראלים, גם באולימפיאדה הקרובה שתיפתח בעוד ימים אחדים בלונדון, כך מדווח הבוקר (א) ה'סנדיי טיימס' הבריטי.

על פי הדיווח, בעקבות החששות הגבירה ישראל את הנוכחות הביטחונית שלה לקראת המשחקים האולימפיים בלונדון, כאשר החשש העיקרי הוא מחוליית טרור איראנית באירופה, שתתכנן מתקפה נגד הספורטאים.

על פי הדיווח, ההערכתן של סוכנויות הביון הבריטיות, הסקוטלנד יארד וה-MI5, לגבי איום אפשרי על המשלחת הישראלית, גברה בעקבות הפיגוע בבורגס.

ה'סינדיי טיימס' ידע לדווח כי ישראל שלחה סוכני שב"כ לבריטניה במטרה להגן על הספורטאים, ובמקביל, שלח המוסד צוות לאירופה בחיפוש אחר קבוצת חשודים בטרור.

מומחי אבטחה טענו כי החשש הוא שכוחות 'אל קודס', הכוחות המיוחדים של משמרות המהפכה, גייסו אזרחים מערביים, בהם חשודים ספציפיים ממדינות אירופיות, במטרה לבצע פיגוע טרור נוסח מינכן.
טרור לונדון סנדיי טיימס מוסד בורגס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד