כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ב"ב: נערי שוליים תקפו באלימות בחורי ישיבה מצרפת

בחורי ישיבה מצרפת שצעדו בליל שבת ברחוב נחום בבני-ברק, הותקפו באלימות על-ידי נערי שוליים • בחור אחד נחבל בראשו, ומשקפיו של השני נשברו • הבחורים סירבו להגיש תלונה במשטרה: "אין לנו זמן לזה" • שתי דירות ברחוב בן זכאי נפרצו - מאחת מהן נגנבו תכשיטים ומזומן

נערי ברזלים. צילום אילוסטרציה
נערי ברזלים. צילום אילוסטרציה



סדרת מעשי פשע בבני-ברק בליל שבת: בחורי ישיבה הותקפו באלימות ברחוב נחום פינת רחוב השומר ודירות ברחוב בן זכאי נפרצו.

קבוצת בחורי ישיבה, עולים מצרפת הלומדים בישיבה בבני-ברק, השתתפה בליל שבת בטיש של חסידות ויז'ניץ. כשעברו ברחוב השומר פינת רחוב נחום, ניגשו אליהם מספר נערי שוליים, וביקשו מהם גרעינים. משהשיבו כי אין ברשותם - החלו נערי השוליים לתקוף אותם.

חיים רוטר, יו"ר ארגון 'השומרים' בבני-ברק, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי אחד הבחורים נחבל בראשו, ומשקפיו של בחור נוסף נשברו. עם זאת, המותקפים סירבו להתפנות לבית החולים בשבת, מאחר וסברו כי לא מדובר בפיקוח נפש.

במוצאי שבת הם התפנו באופן עצמאי לבית החולים 'מעייני הישועה', שם נבדקו. הוברר כי הם סובלים מחבלות יבשות בלבד.

לדברי רוטר, הוא המליץ להם לגשת למשטרה ולהתלונן על התוקפים, על מנת למנוע תקיפות חוזרות בעתיד, אך הם סירבו בטענה כי אין להם זמן לכך.

עוד בליל שבת: אלמונים פרצו לשתי דירות ברחוב בן זכאי. באחד המקרים התעוררו בני הבית מהרעש שהקימו הגנבים וגרמו להם להימלט. בדירה אחרת באותו רחוב נגנב סכום של יותר מ-1,000 דולר ונלקחו תכשיטים.

"התקופה הקרובה מועדת לפורענות, היות והחופש מתקרב ומשפחות שלמות עוזבות את הבית לחופשה מחוץ לעיר", אומר רוטר, ומוסיף: "העזות של הפורצים עוברת כל גבול, ובשנה האחרונה אירעו מספר התפרצויות לבתים בהם ישנו אנשים. בחלק מהמקרים הגנבים נמלטו, ובמקרים אחרים הגנבים התיזו גז מדמיע לעבר בעלי הבית, כדי למנוע מעקב אחריהם, ורק אז נמלטו".

בגלל שקית גרעינים

אביתר א. תלמיד הישיבה שהותקף, סיפר ל'בחדרי חרדים': "יצאתי עם חברי אליעזר א. ואחיו מישיבת 'אורחות תורה' ברחוב מינץ בבני ברק, לעבר בית הכנסת ויז'ניץ כדי להשתתף בטיש.

"כשהגענו למקום נאמר להם כי האדמו"ר אינו נמצא שם, ולכן נערך במקום רק 'באטע'. התעכבנו במקום מספר דקות, והתחלנו בצעידה חזרה לכיוון הישיבה, כשחברי אליעזר היה עם שקית קטנה של גרעיני אבטיח.

"כשטיילנו ברחוב כהנמן סמוך לשעה 1:30" ממשיך אביתר ומספר "הבחין אחד מאיתנו בקבוצה של שישה נערי שוליים המשוחחים בקול המשתרכים אחרינו. אחד הצעירים ניגש לאליעזר וביקש את שקית הגרעינים. הוא השיב כי יש לו רק קצת, ולא יכול לתת.

"הצעיר לא המתין, וניסה לחטוף את שקית הגרעינים מידו ללא הצלחה. בתגובה הוא החטיף לאליעזר סטירה כואבת שגרמה לנזק למשקפיו.

"אני, שלא יכולתי לראות את זה, פניתי לתוקף ושאלתיו למה הוא עושה את זה, במקום לענות לי, הוא ושני חבריו החלו לתקוף אף אותי. הגנתי מעט על עצמי, וברחנו מהמקום".
תקיפה נערי שוליים גנבים אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד