י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בשורה לאזרחים ותיקים: נבחר מועדון צרכנות

חברת "סטייל" נבחרה להפעיל את מועדון הצרכנות הגדול ביותר במדינה, שימנה כ-800 אלף אזרחים ותיקים • סגנית השר לאה נס: "זהו כוח צרכני עצום"

קשישים. צילום: פלאש 90
קשישים. צילום: פלאש 90

היום (א') נבחרה במכרז ע"י המשרד לאזרחים ותיקים, חברת "סטייל - ניהול והפעלת מועדוני לקוחות בע"מ" להפעיל את מועדון הצרכנות הגדול ביותר במדינה, שימנה כ-800 אלף אזרחים ותיקים.

כל אזרח ותיק בישראל, יזכה להטבות בשווי של אלפי שקלים בשנה, במוצרים ושירותים המקיפים את כל תחומי החיים: רווחה, פנאי, תרבות, מזון ועוד, המותאמים לציבור זה. מידי שנה, כ- 50,000 אזרחים מגיעים לגיל הפרישה, וכל אחד מהם עתיד לקבל עם הגיעו לפרישה כרטיס אזרח ותיק ולצידו כרטיס חבר מועדון.

המועדון, שתחילת פעילותו צפויה ברבעון הרביעי של שנת 2012 , יעניק ההטבות במגוון אמצעים נרחב: רכישה מאובטחת באתר המכירות האינטרנטי, במערכת טלפונית, באמצעות בנק הדואר ואף בחנויות עצמן. ההנחות יהיו בהיקף של 15 אחוז ומעלה ממחיר השוק עבור המוצרים והשירותים, בהתאמה למחיר שישלמו חברי שאר מועדוני הצרכנות המובילים.

ד"ר לאה נס, סגנית השר לאזרחים ותיקים: "אוכלוסיית האזרחים הוותיקים מהווה כוח צרכני עצום. מדובר בכ-10% מאוכלוסיית ישראל ובמשפחותיהם. עם פתיחת מועדון הצרכנות - נוכל לאפשר להם ליהנות מהנחות משמעותיות במוצרים ובשירותים מובילים ואף ייעודים לצרכיהם. מדובר במאות שקלים שיחסכו מידי חודש, ובהנחות אף על מוצרי יסוד, מה שישפר באופן ניכר את איכות חייהם של האזרחים הוותיקים".
לאה נס אזרחים ותיקים מועדון טלפון אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד