כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מגיפה שורפת: שוב הצתה עצמית בתל אביב

הצתת מחאה חמישית בסדרה - הפעם בדרום תל-אביב • אישה כבת 40 התיזה על עצמה חומר דליק וניסתה להצית את עצמה, ללא הצלחה • כח משטרה השתלט עליה ועצר אותה לחקירה

מחאה. צילום: פלאש90
מחאה. צילום: פלאש90

שוב ניסיון הצתה: אישה כבת 40 הגיעה הערב (א) לקיוסק ברחוב סלמה 90 בדרום תל-אביב, התיזה על עצמה חומר דליק, וניסתה להצית את עצמה ללא הצלחה.

האישה לא נפצעה והועברה לחקירה במשטרה.

בתחילה, האישה נעמדה ליד הקיוסק, שפכה על עצמה חומר בנזין וביקשה מהמוכר מצית. המוכר הזעיק כח משטרה אלה השתלטו עליה, והיא הועברה לחקירה במטה משטרת מרחב יפתח.

בתוך כך, בבית החולים שיבא שבתל השומר ממשיכים הרופאים להיאבק על חייו של עקיבא מפיעי שהצית את עצמו הבוקר בתחנת אוטובוס ברחוב אלטלף ביהוד.

חייו של מפיעי, נכה צה"ל על כסא גלגלים, כבן 50 ממושב ברקת לא היו קלים. הוא היה מוכר לשירותי הרווחה וטופל על ידי עובדת סוציאלית.

בני המשפחה סיפרו היום כי הוא עשה את המעשה בעקבותיו של משה סילמן שהובא היום לקבורה לאחר שהצית את עצמו בהפגנת המחאה החברתית בתל-אביב. מפיעי נפגע בשנת 2003 בתאונת דרכים.

הוא סבל מפגיעות במרפק ובכתף, ולאחר שעמד בפני ועדה רפואית של משרד הביטחון הכיר בו קצין התגמולים כנכה צהל עם 25% נכות.

יצוין כי 11 שנים קודם לכן עבר מפיעי אירוע מוחי, בגינו הוענק לו מימון לקלנועית ולכיסא גלגלים. מבדיקה שנעשתה במשרד הביטחון עלה כי מפיעי לא ביקש שום סיוע כספי לכיסוי החובות ולא העביר בקשה לכך.
הצתה תל אביב משה סילמן דלק עקיבא מפיעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד