י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מופז

מופז

בעקבות הדיבורים על פרישתם של חברי כנסת מקדימה וחבירתם לליכוד, כינס יו"ר המפלגה שאול מופז מסיבת עיתונאים מעט אחרי 12:00. מופז 'סגר חשבון' עם כל מה שזז: הפורשים, המאיימים לפרוש וכמובן - עם נתניהו.

"כל מי שניהל משא ומתן עם נתניהו צריך לעשות חשבון נפש, זה משא ומתן על מנת לקבל שוחד פוליטי, בשביל להצביע על חוק הפוגע בשוויון בנטל ובעתיד ילדינו", פתח מופז, "מי שרוצה להצטרף למשתמטים ולמושחתים שילך, מי שרוצה שוחד פוליטי - תפקיד זוטר בממשלה מנופחת ומוכן למכור בתמורה את ערכיו - שילך, מי שרוצה לחבור לנתניהו ולהכשיר את חרפת ההשתמטות בחוק טל 2 - שילך עכשיו. אנחנו לא מחזיקים בכוח אף אחד", התייחס מופז לשמועות על ה'פורשים'".

מופז גם ניסה להבהיר מהי האג'נדה שיוביל כעת: "קדימה תטרפד את מתווה ביבי לחוק ההשתמטטות. לא ניתן לו להביא חרפה על מדינת ישראל ולפגוע בעתיד הצעירים המשרתים. קדימה לא תצא להרפתקאות מבצעיות. קדימה לא תעמוד מנגד אטימות הלב של הממשלה למצוקה והכאב החברתי והכלכלי. זה מתנפץ מול השחיתות שנגלית במהלך האחרון של הממשלה. קדימה תשים קץ לחרפת העובדים העבדים משלמי המסים המשרתים - שלא סוגרים את החודש".

בסיום דבריו התייחס שוב לאיומי הפרישה: "לקדימה יש דרך ואג'נדה, ומי שדואג למפת האינטרסים הפרטית שלו - יכול ללכת, אף אחד לא יהלך עלי אימים. לפני דקות הגשנו בועדת הכנסת בקשה - בהתאם לסעיף 61 לחוק הכנסת - להכיר בכך שאותם חברי כנסת שהיו שותפים למהלך הזה בעצם פרשו מקדימה".
מופז נתניהו פרישה קדימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד