ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

צעירים פצעו חסיד חב"ד • המשטרה: אין מה לעשות

זעם בקראון הייטס • צעיר חסיד חב"ד הותקף בברזל, וכשפנה למשטרה - נענה בתגובה: "אנו לא יכולים לעזור" • העסקנים: "לא נסכים להתעלמות המשטרה מאנטישמיות"

אילוסטרציה
אילוסטרציה

זעם בקהילה החרדית בקראון הייטס: המשטרה מסרבת לטפל בפושעים שתקפו יהודים על רקע אנטישמי.

אתמול (א') בשעה 17:00 צעד בחור חסיד חב"ד ברחוב טרוי פינת רחוב מייפל בשכונת קראון הייטס שבברוקלין, כשהבחין בקבוצת צעירים שחורים צועדת מולו. הבחור זז הצידה, כדי לאפשר לקבוצה לעבור, ללא חיכוכים מיותרים, אך הקבוצה עצרה לידו ואחד מחברי הקבוצה שאל את הבחור: "מה השעה?"

הבחור שלף את מכשיר הפלאפון במטרה לבדוק את השעה, אלא שלפתע חש מכה חזקה על גבו וכתפו. הבחור הסתובב לכיוון התוקף, והבחין באחד הצעירים שאחז מוט ברזל בידו. בשלב זה הוכה הבחור שנית - הפעם בחזהו. הוא ניסה להימלט תוך שהוא מזעיק עזרה, והתוקפים נמלטו לאחד הבתים הסמוכים.

הבחור מיהר לטלפן למשטרה ולדווח להם על האירוע, אך לתדהמתו נענה במילים: "אין לנו מה לעשות בעניין. אנחנו לא יכולים לעזור".

עסקנים בקהילה בקראון הייטס זועמים: "ברור שמדובר באירוע אנטישמי, הצעירים הגויים לא ניסו לשדוד את הבחור, אלו אירועים שלצערינו הפכו להיות מנת חלקנו יום-יום. ניסינו להקים חברת שומרים, במטרה להגן על חיינו, אבל אז התברר שכשאנחנו לוקחים את החוק לידיים ומנסים להגן על עצמנו, המשטרה עוצרת אותנו ומעמידה אותנו לדין. לעומת זאת, כשהגויים תוקפים אותנו וגונבים, המשטרה אומרת: 'אין מה לעשות'. המסר שהגויים מקבלים ברור: הכול מותר, רק תברח בזמן מהמקום. אנחנו לא נוכל להסכים למצב כזה!"
אנטישמיות תקיפה עסקנים משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד