ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

עוד שלושה ניסו להצית עצמם • מצבו של מפיעי - קשה

עוד שלושה ניסיונות של הצתות נרשמו ביממה האחרונה • מצבו של עקיבא מפיעי, נכה צה"ל שהצית עצמו בתחנת אוטובוס ביהוד - ממשיך להיות קשה, עם 70 אחוזי כוויות

קברו של משה סילמן
קברו של משה סילמן

יומיים לאחר הלוויתו של משה סילמן, שהעלה עצמו באש במהלך הפגנה בתל-אביב, הצית את עצמו אתמול (ראשון) עקיבא מפיעי, נכה צה"ל בן 45, בתחנת אוטובוס ביהוד. הוא פונה במצב קשה עם 70% כוויות בגופו לבית החולים שיבא בתל השומר.

מבית החולים שיבא תל השומר נמסר כי מצבו של עקיבא מפיעי ממשיך להיות קשה, והוא מורדם ומונשם.

סמוך לחצות הלילה (ראשון) ניסה גבר בן 65 מאופקים להצית את עצמו בפתח תחנת המשטרה בעיר. שוטרים שהבחינו בו הצליחו להשתלט עליו ולמנוע ממנו לבצע את המעשה. הגבר הועבר לטיפול רפואי.

12 שעות מאוחר יותר, סמוך לשעה 12:30 ניסה גבר כבן 47 להצית את עצמו בתוך מבנה עיריית נתיבות. מאבטח יחידת אופק בליווי שוטרי תחנת נתיבות השתלטו עליו בטרם פגע בעצמו. הוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה בנתיבות.

ברחוב יהודה המכבי באשדוד, איים אדם בשעות הבוקר המאוחרות, להצית את עצמו במשרד הרווחה, על רקע מצוקה כלכלית. חובשי 'איחוד הצלה דרום' שהגיעו למקום, לא מצאו דבר. בבירור עם פקידה במקום נאמר לחובשים: "הגיע אדם ואמר לפקידה כי במידה ולא יקבל את מה שיבקש יצית את עצמו, ונמלט מהמקום".

בשעה 13:12 התקבל דיווח על פצוע קשה בשריפה במבנה נטוש ברחוב יפו, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים. הדיווח העלה חשד כי מדובר במצית נוסף. חובשי זק"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום דיווחו כי מדובר בשריפת קוצים במבנה נטוש, וצוותי הכיבוי שהגיעו למקום השיגו שליטה על האש.
מחאה חברתית הצתה אש התאבדות סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד