כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

פעילי 'יד לאחים': "מיסיונר תקף אותנו באלימות" • צפו

פעילי 'יד לאחים' שהגיעו למחות נגד פעילות מיסיונרית בתל-אביב, הותקפו בידי בעל המקום באלימות, ללא שהפריעו • הוגשה תלונה במשטרה • צפו בתיעוד

התקיפה
התקיפה

בני וולקן וחבר נוסף מפעילי ארגון 'יד לאחים', הפועל נגד המיסיון ברחבי הארץ, יצאו אתמול (א) בשעות הערב המוקדמות לכיוון בית מלון מקומי ברחוב נס ציונה בתל-אביב. זאת בעקבות מידע מודיעיני שקיבלו על שיעור מיסיונרי המתקיים במקום בקביעות.

סמוך לשעה 19:30 הגיעו השניים למקום, וניסו לרחרח בעדינות האם ישנם משתתפים חרדים או דתיים בשיעור, והאם יש כאלה שמגיעים למקום בלא לדעת שמדובר במקום הנחשב לכאורה לכזה שמפיץ חומרים משיחיים ועוד.

ככל הנראה, אחד מהנוכחים בכניסה לשיעור עדכן את בעל המקום, כי השניים נמצאים באזור.

הפעילים טוענים, בשיחה עם 'בחדרי חרדים', כי בעל המקום, שהכיר את זהותם ותפקידם, החל לתקוף אותם. "הוא ירק עליי", מספר וולקן, "גנב ממני את מכשיר הסלולארי, ורק אחרי שנלחמתי איתו תוך הגנה עצמית, הוא החזיר אותו". לדבריו, בעל המקום "תפס לפעיל שהיה עמי את המצלמה, ותקף גם אותו באלימות ברוטאלית. כל זאת ועוד - מבלי שהפרענו בצורה כזו או אחרת".

הפעילים הגישו נגדו תלונה במשטרה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מציג יעקב דמקני, בעל העסק, את עמדתו: "האנשים האלו מטרידים את כל מי שמאמין אחרת, כל מי שמרגיש או חושב אחרת מהם. באיזו זכות הם יכולים לבוא לעסק של אדם ולהורות לו מה לעשות? אלו אנשים שצריכים לעשות חשבון נפש".

לשאלת 'בחדרי חרדים' אודות האלימות שהפעיל, השיב: "אני לא חייב לך תשובות". בנוסף האשים דמקני כי בציבור החרדי נעשות פעולות 'מיסיונריות' דומות, "כשמחלקים עלונים לשבת ברחובה של עיר, או מניחים לאדם תפילין ברחוב בכפייה".

לדבריו, גם הוא הותקף באלימות, ועל כן הגיש תלונה במשטרה נגד הפעילים.







יד לאחים מיסיון פעיל תל אביב שיעור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד