ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ההכנות להטסת חולי CF לשוויץ - נשלמות

ארגון 'חיים לילד' השלים את היערכותו להטסתם של עשרות ילדים חולי סיסטיק פיברוזיס למחנה נופש בשוויץ, בסיוען של עשרות חברות ואישים שנרתמו למאמץ

ההכנות להטסת חולי CF לשוויץ - נשלמות

ההכנות לקראת יציאת מחנה הקיץ הבריאותי של ארגון 'חיים לילד' הולכות ונשלמות. בעוד ימים ספורים יעלו עשרות חולי סיסטיק פיברוזיס על המטוס שיוביל אותם יחד עם המדריכים והמתנדבים של הארגון לשוויץ, שם יתארחו במשך כשבועיים במחנה קיץ בריאותי שישלב בין ההנאה לבין סיוע של ממש לבריאותם של החולים.

במוצאי שבת האחרון החלה אריזת המוצרים, שיוטסו במבצע לוגיסטי נרחב למחנה שיתקיים בעיירה הציורית והפסטורלית פארפן שבשוויץ. מי שאחראי על הטסת טונות המצרכים הוא יוסי לנדאו מחברת השילוח הבינלאומית 'לנדאוס אקספרס' שנרתם במלוא כוחו בסיוע למחנה, כשעל המלאכה מנצח בנדיבות לב רבה של אל על הרב יוחנן חיות.

טונות המצרכים ומוצרי היסוד החלו להיארז במבצע לוגיסטי מורכב באולמי 'קונטיננטל' בבני ברק. מי שהגיע לסייע באריזה היה סגן ראש עיריית בני ברק הרב מנדל אייזנברג שהתרגש מן הפעילות למען החולים, וביקש לתרום מזמנו על מנת להעניק כתף וסיוע לארגון.

לקראת המחנה נרתמו אף חברות מובילות במשק הישראלי שהעניקו מוצרי שי, מצרכי יסוד ומיני מתיקה שישמחו את ליבם של החולים שיבלו במחנה הקיץ הבריאותי.

בין החברות שנרתמו והעניקו חסותם למחנה בלטו: אסם, אחווה, אשבול, בני דרום, ביגל אנד ביגל, הנמל, אם החיטה, שמרית, פרוטרום, גטניו, דוטל, מפות ייגר, פלקסו פרינט, ברמן, מיטב, פוליבה, דביק, שמן חיפה, תלמה, קל גב, קרן ליין, הגביע, תבליני שמש, האחים כהן, עזר מציון, שוק השומר, סטארקיסט פודור, סנס טקסטיל, כפר השעשועים, סופר דיל, צעצועית, וובר, טכנו מיקס, אליאס וקסמן, מדאפ, שמחה זה אנחנו, יקבי ארזה, שיבולים, מנעמים, השחר, שקרצ'י, אבות ובנים, אופטיקה הלפרין, אחוזת הנגב, כתר פלסט, הנמל, מלכות וקסברגר, בייבי סטאר, א. משי, נקי 10, פאלאס תעשיות, רזפול, סנו, סטרוקם, מאפית הצבי, גרעיני עפולה, פיצוחי גן עדן, פיצוחי ניסן, פיצוחי מזרחי, גרינטק, טרם-איכילוב, קופ"ח מכבי, גל פז, הום פלייס, סיפרוני אפיקים, מילוטל, המאפה הצרפתי, שניצל גול, תנובה, תפוגן, ברקאי, חברת ש.ק.י.

בארגון 'חיים לילד' בירכו על ההירתמות של החברות למען חולי ה-CF, בשל העובדה כי ההוצאות הכלכליות של המחנה מרובות ביותר ועל מנת להפעילו נדרש סיוע של נדיבי לב, מאחר שהמדינה אינה נוהגת לתקצב את העמותות בפעילות זו.

מחנה הקיץ הבריאותי נערך תחת השגחה רפואית מלאה, ובמהלך המחנה נמשך הטיפול הרפואי בחולים בידי צוות הרופאים שנלווה למחנה באמצעות 'חיים לילד'. אוויר פסגות הרי שווייץ, הוא האולטימטיבי עבור חולי ריאה. במלון 'פוסט הוטל' שבעיירה פארפן, כבר התארח בעבר מחנה 'חיים לילד' ולאור המשוב החיובי, הוחלט בארגון לשוב ולקיים את המחנה במלון זה. האוויר באזור העיירה פרפן הוא צח, חריף וצלול. הנופים ומסלולי הטיולים, משובבי לב, והחולים משלבים בין הנאה לבין המשך הטיפול הרפואי.

יו"ר ארגון 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר מסר: "בכל שנה מחדש אנו נרגשים ומלאי תקווה לסייע לחולים ולבני משפחותיהם ולהשכיח מהם, ולו במעט, את הימים הקשים אותם הם עוברים במהלך השנה. במהלך ימי מחנה הקיץ הבריאותי נדאג להם לתוכניות עשירות ומגוונות כשכל מבריא יקבל את הטיפול והיחס המותאם לו בצורה אישית".
סיסטיק פיברוזיס מחנה נופש חיים לילד שוויץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד