ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

אמו של השדרן דוד חכם נפצעה בתאונת פגע וברח

בתאונת-דרכים ברמת-גן נפגעה תושבת האיזור, בת 54, מרכב ופונתה לבית החולים עם שלוש צלעות שבורות • בנה: הפוגע מסתובב חופשי והמשטרה לא עושה כלום

צילום ארכיון, חדשות 24
צילום ארכיון, חדשות 24

הבוקר אירעה תאונת-דרכים ברחוב תפוצות ישראל ברמת-גן: שרה חכם, תושבת האיזור, בת 54, נפגעה מרכב פרטי ונפצעה. היא פונתה במצב קל לבית החולים מעייני הישועה בבני-ברק.

הפצועה הייתה במהלך הליכת בריאות, ונפגעה מרכב חולף, אשר לדברי בני המשפחה נמלט מהמקום, מבלי להעניק סיוע או מסירת פרטים. בבית החולים אובחן כי לנפגעת נשברו שלוש צלעות, וכי יש חשד לדימום פנימי.

בנה, דוד חכם, שדרן ברדיו גלי ישראל, פנה ל'בחדרי חרדים' והתלונן על כך כי מאז הבוקר הוא אינו מצליח להשיג את המשטרה. "קיבלתי את הידיעה על פציעת אימי הבוקר בשעה 9:30", סיפר, "ומאז אני מתקשר לאגף התנועה של משטרת ישראל, אך אין מענה. אני רוצה לברר למה עדיין לא הגיעו לתשאל את אמא שלי, למה לא הגיעו לקחת צילומים ממצלמות אבטחה סמוך לזירת התאונה, אבל אין מענה.

"נהג הרכב שפגע באשה בת 54 מסתובב חופשי, ועוד מעט יפגע באדם או בילד אחר. למה המשטרה לא עשתה עדיין כלום בנידון?" שואל חכם.

ממשטרת תל אביב נמסר, כי הבוקר בשעה 6:40 התקבל דיווח על תאונת דרכים ברמת גן. ניידת משטרה שהגיעה למקום לאחר פינוי הנפגעת, והשוטרים החלו בחקירת נסיבות התאונה. בידי המשטרה פרטי הנפגעת, והמשטרה תגבה ממנה עדות בהמשך.

לגבי טענותיו של בן הנפגעת נאמר: "התיק מטופל כמו שצריך, עקרונית אנו לא מנהלים חקירה בתקשורת".
רמת גן פגע וברח דוד חכם בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד