כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אימה בבית הלוויות: המת השמיע קולות מהמקרר

עובד בבית ההלוויות 'שמגר' בירושלים הזעיק את כוחות ההצלה: קולות בוקעים מהמת במקרר • בדיקת החובשים גילתה: המת - אכן מת • האזינו לשיחה והקולות בקשר

צילום אילוסטרציה; יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה; יעקב נחומי



אתמול (ה), בשעות אחר הצהרים, התקבלה קריאה מוזרה במוקד 'איחוד הצלה': אזרח דיווח כי אדם 'מת', עטוף בטלית ומאופסן בתוך מקרר - נע ומשמיע קולות.

המוקד הזניק במהירות חובשים על מנת לטפל במקרה, מחשש שמא מדובר באדם שעדיין חי והוכנס בטעות למקרר. אך לאחר שהאירוע נבדק, הוברר כי המת אכן אינו בין החיים.

דביר עדני, חובש 'איחוד הצלה' ירושלים, שהוזעק למקום, מספר כי קיבל קריאה מהמוקד על חשש לחיי אדם - היות ואדם הנחשב למת זז במקרר המתים בתוך בית ההלוויות שמגר בירושלים.

"הגעתי למקום במהירות, ויחד עם מתנדב נוסף נכנסנו למקרר, שם הייתה גופה אחת, עטופה בטלית. ביצענו בדיקות, והחשש הוסר, הגופה אכן הייתה גופה של מת...



"מחוץ למקרר חיכה האברך שדיווח על המקרה, כשהוא מפוחד ורועד כולו. לקח לנו כמה דקות לשכנעו כי האדם שבמקרר אינו חי. לאחר שיכנועים רבים, הוא השתכנע ונרגע".

דביר מציין, כי האיש עובד במקום, אך נדמה לו כי הוא אינו קברן.

חובש אחר שהיה במקום הסביר, כי ככל הנראה התזוזות או הקול ששמע, היו נשימות אגונליות (גספינג) או רפלקסים שלאחר המוות, תופעות שכיחות בגופות.

תמונת מסך מתוכנת הלייפקומפס המזניקה את המתנדב הקרוב לפי GPS

ירושלים שמגר מת חי פחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד