כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לא תאמינו כמה עולה כרטיס ל'סיום הש"ס' בשוק השחור

כל הכרטיסים ל'סיום הש"ס' בארה"ב אזלו, והביקושים מרקיעים שחקים • למרות מאמצי המארגנים למנוע ספסרות - השוק השחור לכרטיסים פורח • ויש גם אתר שמשדך

כינוס כלל ישראל בארה"ב. צילום ארכיון
כינוס כלל ישראל בארה"ב. צילום ארכיון

לאור הביקוש הרב ועקב העובדה שהכרטיסים לסיום הש"ס בארה"ב אזלו - קם לתחיה שוק השחור לכרטיסים.

אתר אינטרנט בשם 'סיום הש"ס שדכן' מציע לתווך בין אנשים המעוניינים לרכוש כרטיס לבין אנשים החפצים למכור אותו. מתברר כי כרטיס - שעלה 18 דולר - נמכר עכשיו ב-76 דולר, ואילו כרטיס שעלה 76 דולר (כרטיס משודרג למקום 'טוב') - נמכר בשוק השחור במחיר של 152 דולר ויותר.

יוזם האתר הוא אברך מלייקווד, לדבריו, אנשים מוכנים לרכוש כרטיסים בכל מחיר שיוצע. הוא מספר כי מאז הוקם האתר התקבלו בו מאות פניות של אנשים שהתעניינו במכירת הכרטיס שרכשו, כך גם מאות אנשים שביקשו לרכוש כרטיסים ומוכנים לשלם כל מחיר עבור כרטיס.

כתובת האתר:www.siyumshadchan.com

בנוסף, בשטיבלאך 'שומרי שבת' בשדרה ה-13 של בורו פארק, מסתובבים ספסרים שמציעים כרטיסים במחירים גבוהים. ספסרים מסתובבים גם בשטיבלאך של לייקווד, בפלטבוש, במונסי ואפילו באזור החניה המיוחד לתפילות מנחה וערבית, הנמצא בדרך המובילה להרי הקיט של ניו יורק.

בכיר באגו"י של אמריקה, שהופקד על מכירת הכרטיסים, אומר ל'בחדרי חרדים': "בהתחלה הנפקנו 90 אלף כרטיסים, לא חשבנו שנמכור את כל הכרטיסים, מאחר ובכל זאת מדובר בעונת הקיץ, שבה הרבה אנשים נופשים בחו"ל, בשוייץ ובמקומות אחרים, ובמיוחד לאור העובדה שהאירוע מתקיים שלושה ימים אחרי תשעה באב - תאריך בו אנשים יוצאים כבר לחופש או נוסעים לחו"ל.

"מאחר ורצינו למנוע מאנשים לרכוש כרטיסים לצורך ספסרות, לכן כל מי שקנה כרטיס, לא קיבל אותו מיד, אלא הוא שילם תחילה ושמו נרשם, ואת הכרטיס הוא קיבל בדואר, כך יכולנו לבדוק מי כבר רכש כרטיס ומנסה לרכוש עוד".

הטריק לא עזר.
סיום השס ארהב כרטיס שוק שחור מחיר גבוה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד