כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בַחוּרַי הָלְכוּ בַשֶּׁבִי • צפו: חטיפתם של רגב וגולדווסר

ארגון חיזבאללה פרסם את סרטון החטיפה של החיילים אלדד רגב ואהוד גולדווסר • אלמנת גולדווסר: "מניפולציות של נסראללה. יתכן שהוא הרג אותם" • צפו בסרט

בַחוּרַי הָלְכוּ בַשֶּׁבִי • צפו: חטיפתם של רגב וגולדווסר

,

עם חלוף שש שנים מאז מלחמת לבנון, שידר ערוץ החדשות הלבנוני 'אל-מייאדין' תיעוד ראשון ובלעדי של חטיפת החיילים אלדד רגב ואודי גולדווסר, שגרמה לפריצת המלחמה בתאריך 12 ליולי 2006.

מהסרטון ניכר עד כמה היה קל ללוחמי החיזבאללה לחצות את גדר הגבול לתוך ישראל.

בסרטון נצפית חוליית חיזבאללה, בפיקודו של עימאד מורינייה, חוצה את ה'שטח המת' סמוך לגבול. פותחת באש לעבר ההאמרים של צה"ל, ובמהלך חילופי האש נפגע ההאמר של גולווסר ורגב, ואז מתועדת ההסתערות עליו.

בחיזבאללה אמרו שהחטיפה תוכננה במשך 3 חודשים בלבד, ובארגון ידעו מראש שמבחינת ישראל מדובר בשטח קשה לתפעול. כעת מתברר שגם הג'יהאד האיסלמי היה מעורב באירוע.



קרנית גולדווסר, אלמנתו של החייל החטוף אהוד גולדווסר, אמרה בראיון לתכנית 'פגוש את העיתונות' בערוץ 2, בתגובה לסרטון: "אנחנו שוב פעם רואים את המניפולציות שנסראללה מנסה לעשות עלינו לאחר שהוא חטף את האהובים שלנו, והכל למען פרסום. זה ההבדל בין בני אדם לבין מי שטוען להיות כזה", קבעה גולדווסר.

"מהרגע שהוא חטף את אודי הוא זה שלא רואה אור יום. אני מקווה שזה ימשיך להיות כך ושהסוף שלו יהיה כמו של בן לאדן ומורינייה". לדבריה, "הסרט הזה לא מחדש שום דבר. הדבר היחידי שהוא עשוי להבהיר זה באיזה מצב הם חטפו אותם – אם הם יצאו על הרגליים או לא. יכול להיות שנסראללה הרג אותם". בנוגע להחלטת האיחוד האירופי שלא להכריז על חיזבאללה כארגון טרור, אמרה גולדווסר: "אם זה לא ארגון טרור – מה כן?" ,

,

,
חיזבאללה אהוד גולדווסר אלדד רגב תיעוד חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד