כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

'דרשו': וידאו נדיר מהגרי"ש והגרח"פ • הלו"ז המלא

היערכות לקראת אירוע הענק של סיום הש"ס העולמי של ארגון 'דרשו' ביד-אליהו • רבבות מכל רחבי תבל צפויים להשתתף במעמד • כל הפרטים והלו"ז המלא - בפנים

אירוע של דרשו ביד אליהו. צילום ארכיון
אירוע של דרשו ביד אליהו. צילום ארכיון

התעניינות שיא לקראת אירוע סיום הש"ס העולמי, שיתקיים היום (ב), בהיכל "יד אליהו" בתל אביב.

האירוע של הארגון העולמי להפצת תורה, "דרשו", יאגד למעלה מ-11,000 איש מכל רחבי הארץ ובתוכם משלחות עם מאות משתתפים שהגיעו ממדינות שונות, ביניהם: ארה"ב, צרפת, אנגליה, הולנד ומדינות נוספות באירופה.

באירוע ישתתפו כל גדולי התורה והחסידות מכל העדות והחוגים, מרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א וראשי הישיבות אשר יישאו דברי חיזוק והתעוררות לציבור.

למעלה ממאה ילדים יופיעו במקהלה ייחודית ונדירה ברצף שירים חסידיים שהולחנו במיוחד לאירוע.

יוקרנו הסרטות נדירות של מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל בדברי ברכה והכוונה בלימוד התורה לראשי "דרשו", וכן הסרטה נדירה ובלעדית של מרן הגאון רבי חיים פנחס שיינברג זצוק"ל כחודש לפני פטירתו, מספר על פגישתו עם החפץ חיים לפני תשעים שנה.

איש יחסי הציבור ירח טוקר המלווה את האירוע ב"יד אליהו" אומר כי צוותי תקשורת ממדינות רבות ברחבי העולם יסקרו את האירוע.

"מדובר באירוע ענק שמושך אליו את כל בכירי התקשורת בארץ וצוותי תקשורת ממדינות רבות בעולם, ביניהם ספרד, צרפת וגרמניה שיסקרו את האירוע". טוקר ציין עוד כי כל הכרטיסים אזלו וחולקו לכל המשתתפים לבתיהם".

האירוע העולמי שישודר למדינות רבות ויעבור בשידור חי במוקדים רבים ברחבי הארץ ביניהם בבנייני האומה בירושלים לאלפי נשים שישתתפו בכינוס חיזוק מיוחד,

הלו"ז של האירוע:

פתיחת השערים תתבצע בשעה 16:00 אחר הצהרים, בשעה 16:30 תפילת מנחה, בשעה 17:00 פתיחת אירועי סיום הש"ס, כולל הצד המוזיקאלי. בשעה 19:15 ייכנסו גדולי התורה והחסידות אל האולם והקהל יעמוד על רגליו בשירת "ימים על ימי מלך תוסיף".

על פי ההערכות האירוע יסתיים בשעה 21:30.

"אנו מבקשים בכל לשון של בקשה, מי שאין לו כרטיס כניסה שלא יגיע, המקום מלא מפה לפה ואנו פועלים להכשיר מקומות נוספים שיעבירו שידורים חיים מהמקום לכלל הציבור", אמרו בארגון.

"גדול יהיה המעמד לכבודה של תורה ולכבד את לומדיה" מסכמים ב"דרשו".
סיום הש''ס דרשו גרחפ גריש יד אליהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד