י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ב'קול חי' חוגגים סיום שיעור 'הדף היומי' הגדול בעולם

את סיום הלימוד היומי ותחילת המחזור החדש יציינו בתחנה באירוע חגיגי בהשתתפות רבנים, אישי ציבור ומאזיני השיעור • מגיד השידור, הרב בנימין מילצקי: "זה שיעור ששווה לכל נפש"

הרב בנימין מילצקי
הרב בנימין מילצקי

רדיו "קול חי" אשר מעביר מידי בוקר את שיעור הדף היומי הגדול ביותר בעולם, יחגוג את ציון סיומו של הלימוד הכללי באירוע מיוחד בהשתתפות רבנים, אישי ציבור ומאזיני "שיעור הדף היומי".

הלימוד, שמתקיים מידי בוקר בשעה 5:00 ומשודר בתחנה בהגשתו של הרב בנימין מילצקי, הינו
בעל חשיפה גבוהה בשל שידורו גם באתר 'בחדרי חרדים' - מכאן שמדובר בשיעור הגדול ביותר בעולם.

מאזיני השיעור מגוונים ומורכבים מחרדים ואנשי כיפות סרוגות, אשכנזים וספרדים, צעירים ומבוגרים, תלמידי חכמים ועמך ישראל, מהארץ ומחו"ל. חלקם של המאזינים מעידים על כך שמסגרת השיעור היא הפעם הראשונה בה הם למדו דף גמרא.

השיעור משודר כאמור בכל בוקר בשעה 5:00, ובתחילתו מציג הרב מילצקי סקירה על אירועים היסטוריים שהתרחשו לעם ישראל באותו היום. לאחר מכן, עושה הרב חזרה זריזה על הדף היומי של היום הקודם, תוך שאילת שאלות אשר מסייעות למאזינים לשנן ולחזור על החומר הנלמד.

עם סיום הש"ס, יחלו בתחנה את לימוד הדף היומי מתחילתו, החל ממסכת ברכות, ויסיימו אותו בעז"ה בעוד שבע שנים וחצי בשנת תש"פ.

מגיד השיעור הרב בנימין מילצקי: "השיעור קנה שביתה והתפשט אצל סוגים רבים של אנשים. אנו מקבלים תגובות רבות, זה שיעור ששווה לכל נפש. אין זה מובן מאליו - זה לא פשוט לקבוע עיתים לתורה. יש ששינו את סדר היום שלהם כדי שהלימוד ברדיו יהיה זמן קבוע".

עדו ליבוביץ, מנכ"ל רדיו "קול חי": "אני שמח על כך שזכינו והשידורים נפתחים בכל בוקר בשיעור תורה, אליו מתחברים מאזינים מכל העולם ועוסקים בדף שמחבר את כולם – הדף היומי. השיעור הזה מקרין ומשפיע על כל היום ומאיר באור יהודי את כלל התוכניות ושידורי התחנה".
דף היומי בנימין מילצקי רדיו קול חי ש''ס לימוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד