י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טרגדיה בירושלים • נפטר הפעוט יעקב סיידי ז"ל

יעקב סיידי, הפעוט החרדי בן ה-3.5 שצנח מהקומה השניה ברחוב יוסף קארו בשכונת בית ישראל בירושלים - נפטר מפצעיו • המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות התאונה

טרגדיה בירושלים • נפטר הפעוט יעקב סיידי ז"ל
מנחם הלוי

יעקב סיידי ז"ל, הפעוט בן השלוש וחצי שנפל אמש מקומה השניה ברחוב יוסף קארו בשכונת בית ישראל בירושלים, ופונה לבית החולים כשהוא פצוע באורח אנוש - נפטר מפצעיו.

הפעוט נפל מקומה שניה ואיבד את הכרתו. חובשי 'איחוד הצלה' ומד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, שבסיומן פונה במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם. אלא שלמרבה הצער, כל נסיונות הטיפול עלו בתוהו, והיום בשעות הצהריים השיב הפעוט את נשמתו ליוצרה.

אחד השכנים סיפר ל'בחדרי חרדים', כי הילד קפץ על מזרן קפיצים, וככל הנראה עף לגובה לכיוון הגדר, וכך נפל לרחוב.

דורון דניאל, חובש 'איחוד הצלה', סיפר: "הילד נפל ממרפסת ביתו בקומה השניה ונפגע קשות בראשו. אני וחובשים נוספים של 'איחוד הצלה' הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני וביצענו בו פעולות החייאה. הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים. הרקע לנפילה אינו ברור".

דובר מד"א, זכי הלר מסר: "בשעה 00:14 נמסר למד"א מרחב י-ם על פעוט שככל הנראה נפל מהקומה ה-3 בבניין מגורים. פרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את הפעוט להדסה עין כרם כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית".

המשטרה פתחה בחקירה כדי לבדוק האם יש חשד לרשלנות מצד ההורים, והחוקרים ממשיכים לחקור את נסיבות נפילתו של הפעוט - שהובילה למותו.
ילד טרגדיה מזרון נפילה נפטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד