כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ערוץ 10 שידר תוכנית בידור בט' באב - וייענש

תוכניתו של גיא פינס, המוגדרת כתכנית בידור ורכילות, שודרה במהלך ט' באב, למרות האיסור של הרשות השניה • הרשות: "חוסר רגישות של הזכיין. העניין יטופל כהפרה"

ט' באב. צילום: אלי סגל
ט' באב. צילום: אלי סגל

הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד ערוץ 10, עקב שידור תוכנית בידור בתשעה באב.

על פי אתר 'אייס', תוכנית הבידור 'ערב טוב עם גיא פינס', העוסקת ברכילות צהובה, שודרה אתמול, למרות שמדובר ביום צום ואבל. עקב כך ייאלצו בערוץ להתמודד עם הליך ההפרה, במסגרתו צפוי הערוץ להיקנס או לספוג עונש אחר.

האתר מדווח כי בתעשייה זועמים על הערוץ שהחליט לשדר את התכנית, למרות שערוצי הטלוויזיה ותחנות הרדיו השונות, עברו מערב שבת למתכונת רגועה יותר. צאת הצום עצמו היה אחרי השעה 20:00. בערוץ שידרו את התוכנית כבר בשעה 19:05.

כללי הרשות השנייה מחייבים את הזכייניות בטלוויזיה ובעלי הרישיונות בתחנות האזוריות, לאופן שידור שונה בימי אבל לאומיים, בין היתר ביום הזיכרון, יום השואה ובתשעה באב.

מערוץ 10 טרם התקבלה תגובה.

ברשות השנייה אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה: "התכנית 'גיא פינס' הינה תכנית בידור ואינה מתאימה לשידור ביום תשעה באב כפי שמתחייב בכללי הרשות השנייה. שידור התכנית לא אושר על ידי הרשות ומשכך - העניין יטופל כהפרה.

"הרשות רואה בשינוי שבוצע בלוח השידורים חוסר רגישות של הזכיין אשר לקראת סיום יום האבל מצא לנכון לשדר תכנית שאינה מתאימה ליום זה".
הרשות השנייה ערוץ 10 גיא פינס ט' באב טלוויזיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד