י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ומה לעונת האופנה הבאה? הסגנון הגותי

אהבת את צבעי הפסטל שנכנסו לאופנה בעונת הקיץ הנוכחית? • קבלי את הסגנון שישלוט באופנת החורף הבא: הסגנון הגותי • דרמטי, שחור, גותי • חגיגה לחובבות השחור שבינינו

בגדים. צילום: רייצ'ל H
בגדים. צילום: רייצ'ל H



רגע לפני שהקיץ תם ומפנה את מקומו לעונת הסתיו, יצאה הסטייליסטית אורית לבה לבדוק מהו הסגנון המצפה לנו בעונה הבאה.

היא שבה אלינו עם תובנות מעניינות. מתברר, שאם התענגתן ואהבתן בעונת הקיץ האחרון את צבעי הפסטל העדינים והתחרה, החורף הזה עומד להיות שונה לחלוטין – דרמטי, שחור וגותי.

בקולקציות סתיו חורף האחרונות בהן צפתה אצל מעצבי העל, נראה בבירור הסגנון הגותי, הדרמטי, בתוספת נגיעות בארוק עשירות.

ובכן, מהו בדיוק סגנון לבוש זה ובאילו מאפיינים ניתקל כשנפגוש אותו על הקולבים בחנויות ובדרך אלינו לארון?

לדברי אורית, "המאפיין העיקרי של סגנון זה הינו הצבע השחור ולעיתים יופיע גם בערבוב מסוים עם בורדו עמוק ירוק איזמרגד וסגול כהה.

עוד מהעבר, הסגנון הגותי התאפיין בפריטי לבוש עשויים מעור או ויניל, הרבה ניטים, שרשראות ובכלל עיטורי מתכת שונים בכיסים, ובווסטים עטורי רוכסנים.

יפה היה לראות בתצוגות לחורף הקרוב וכחלק להשפעות האופנה והטרנדים שיגיעו גם לאופנה אצלנו, את האקלקטיות (ערבוב סגנונות) במערכות לבוש שונות:

ז'קטים מקטיפה בשילוב עור, ז'קטים מויניל ( חומר סינטטי במראה מבריק רטוב) בשילוב חצאיות קטיפה ותחרה, ווסטים דמויי עור עתירי רוכסנים או ניטים בשילוב שמלות בצבעוניות כהה כמו שחור, סגול או בורדו עמוק עשויות שיפון, תחרה ונגיעות קלות של רשת בכפפות, או כתוספות לחולצות ושמלות.

המעילים לחורף יהיו ברובם ארוכים כבדים ובעלי נוכחות, מאובזרים בכפתורי מתכת גדולים ובולטים כחלק מאלמנט של תכשיט.

הז'קטים עשויים מקטיפה יופיעו בסגנון הז'קט המחויט, קצרים עד לקו המותן או במראה השכמיות הרחבות המהוות תחליף למעיל כמעין כסות רחבה העוטפת את הגוף.

המראה הגותי לחורף הקרוב יתאפיין בביגוד מושקע מבחינת בדים ואלמנטים שעל הבגד. חרוזים, אבנים בסגנון בארוק עשיר, הדפסי פייזלי בזהב , ניטים, הדפסים בכסף ובזהב והרבה קטיפה ועור.

לסגנון זה מתווספים הנעליים והמגפונים עם עקב, עם שרוכים, נעלי שרוכים בסגנון האוקספורד וכמובן נעלי עקבי הסטילטו בגבהים שונים".

טיפ של סטיילינג:

"ערבבו בדים בצבע שחור מעולמות שונים לקבלת המראה המתוחכם והעשיר: ז'קטים שחורים מעוטרים בסיכות דש בזהב, צמידים גדולים בזהב על פרק היד, שרשראות ענקיות עם תליונים ענקיים בזהב ואבנים מבריקות או צבעוניות הדומות לאבני חן יקרות.

חצאיות שחורות עם חולצות תחרה שחורות ושכמיות או ז'קטים ארוכים מקטיפה שחורה ועוד..

רוצות עוד רעיונות? ואולי נמצא יחד בארון הבגדים שלכן מספיק פריטים ליצירת הסגנון החדש ועוד הופעות לבוש חדשות? לפעמים עם קצת שדרוג, דמיון ותוספות קטנות המלאי שלנו חדש לגמרי.

אפשרות ליום כיף כמתנת יום הולדת, ערבי נשים, ימי הולדת וסדנאות לנערות, ושת"פ שונים עם מעצבים, יצרנים ויבואני אופנה בנושאי הקניינות הנכונה, אבזור הבגדים וימי סטיילינג ללקוחות כשיווק מסחרי לחברה.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463 [email protected]

חורף סטיילינג אורית לבה סגנון גותי אופנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד