כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שוב בבית שמש: תלונה נגד העירייה בגין השילוט

אין רגע שקט בבית שמש • תושבת בית שמש הגישה תלונה נגד העירייה על שאינה מסירה את שלטי ההפרדה בשכונות הקיצונים • התושבים: "המתלוננת מונעת ממניעים פוליטיים"

שילוט המריבה. צילום: יעקב לדרמן
שילוט המריבה. צילום: יעקב לדרמן

תושבת העיר בית שמש, נילי פיליפ, הגישה ביום שני השבוע תלונה במשטרת בית שמש נגד העירייה בטענה כי שלטי הצניעות המוצבים במספר שכונות חרדיות בעיר אינם חוקיים ומהווים עבורה ועבור תושבים נוספים "השפלה".

אין זו הפעם הראשונה בה פיליפ, מגישה תלונה נגד השלטים המתנוססים בעיקר בשכונת 'נחלה ומנוחה'.

בכל פעם בה העירייה בהוראת המשטרה מסירה את השלטים, הם נתלים שוב בכמות כפולה. "השלט הוא סמל מבחינתי, שבעיר הזו העירייה מתירה עבריינות ובריונות", היא אומרת ל'בחדרי חרדים'.

פיליפ עצמה מתגוררת בשכונת 'נופי אביב', ומשתייכת לקהילה האמריקאית-דתית בעיר ונראה מתוך דף הפייסבוק האישי שלה שהיא אחת מחברותיה הטובות של הדסה מרגוליס, אמה של נעמה שעלתה לכותרות בקיץ האחרון בעקבות פרשת 'היריקה'.

"אין לי דבר נגד חרדים", היא אומרת, "אני חיה באהבה עם השכנים שלנו אך המאבק הוא נגד תופעת בריונות של אנשים שטוענים שהיא באה ממקום של הלכה. התופעה הזו הולכת ומתרחבת ועלינו לעצור אותה".

התלונה היא נגד 10 שלטים שנתלו בשכונות, לטענתה, "נשים נוספות מתכוונות להגיש תלונה דומה נגד העירייה". לסיום היא אומרת: "אם נרגיש שההתייחסות של ראשי העיר תמשך כפי שהיא כעת, ננקוט בהליכים משפטיים".

תושב חרדי בשכונת 'נחלה ומנוחה' בעיר הגיב בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "קבוצת הנשים הזו ידועה ומוכרת גם בקרב החרדים המתונים בבית שמש. כפי שראינו בקיץ שבו עלה סיפורה של נעמה מרגוליס שנופח בתקשורת מעבר לכל פרופורציה שיש בו גוון פוליטי, כך גם המאבק נגד השילוט מונע פוליטית.

"איני מבין את הבעיה של אותה אישה, כמו רבים אחרים, שתעלים עין ותמשיך בדרכה לביתה או לכל מקום אחר".
בית שמש שלטים נילי פיליפ משטרה נחלה ומנוחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד