ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

חדש בישראל: 'זמן' ירחון מרתק למשפחה החרדית

'זמן' - ירחון המאגד פסיפס רחב של סופרים מובילים ואנשי הגות, בעריכת הסופר הפופולארי הרב יאיר ויינשטוק • לרגל ההשקה: המחיר בחודש זה עשרה שקלים בלבד

חדש בישראל: 'זמן' ירחון מרתק למשפחה החרדית

לאחר שכבש את מרבית המשפחות החרדיות בארה"ב ואירופה, 'זמן' מגיע לישראל.

'זמן' הוא ירחון המאגד בתוכו פסיפס רחב של סופרים מובילים ואנשי הגות ומיועד לכל המשפחה. הירחון מאופיין ברמה אינטלקטואלית תורנית גבוהה ולצד מאמרים של מיטב מושכי העט ישנם סיפורי מתח וכתבות עומק בשלל נושאים. חשוב לציין כי מגזין 'זמן' נקי מפוליטיקה ולשון הרע.

ירחון 'זמן' הינו המגזין החרדי הפופולארי ביותר בארה"ב ואירופה, ומאגד בתוכו את מיטב הכתבות הנכתבות הרמה גבוהה במיוחד תוך שימת דגש על נושאים מגוונים לבני נוער והמבוגרים בבית.

ההחלטה להשיק את המגזין בישראל נעשתה לאחר בדיקה מעמיקה שכללה מחקרי עומק וסקירה עמוקה של צימאון עז של צרכנים לירחון יוקרתי ומרתק בישראל. בהשקעה כלכלית לא מבוטלת הוחלט על ידי הנהלת הירחון בחו"ל להעתיק את ההצלחה ולנסות להביא 'משהו אחר' לשוק הישראלי. לצד המגזין באנגלית, החל מהחודש הקרוב יופץ הירחון 'זמן' בעברית.

המגזין יקיף נושאים מרתקים מהארץ ומחו"ל, בראשות העורך הראשי - הסופר הפופולארי הרב יאיר ויינשטוק, שיוסיף מניסיונו הרב לאיכות ולטעם של 'זמן'. ב- 'זמן', גאים במיוחד בסגנון האיכותי אותו מוביל הירחון בחו"ל, כ-180 עמודים שיופיעו מידי חודש ללא לחץ של דד ליין שבועי ועמידה עיקשת על סטנדרט גבוה, תוך היצמדות לשורה הראשונה של המגזינים היוקרתיים בחו"ל, ברמת הכתיבה ובחירת הנושאים, כמובן תוך כפיפות מוחלת לוועדת רבנים. 'זמן' יאפשר לכל אחד למצוא את הנישה האהובה עליו לקריאה.

כאמור, במגזין 'זמן', יופיעו חדשות בינלאומיות, מאמרים מרתקים, סיפורי מתח, כתבות שטח ותחקירים עיתונאיים של ממש, כמו כן מציעים לכם בעלי העסקים לנסות ולהגיע לקהל איכותי זה.
ב 'זמן' מדגישים כי הירחון אינו בא על תקן של עיתון, אלא מדובר בנישה ייחודית – חודשית למשפחה החרדית, ההדפסה תהיה על דפי כרומו משובח והוא יופץ למנויים לצד מכירה בחנויות העיתונים.

לרגל השקת הירחון הוחלט כי המחיר יעמוד בחודש זה על עשרה שקלים בלבד. כך תוכלו להיחשף לתוכן ולבחור להצטרף למשפחת זמן - המגזין הנמכר ביותר בחו"ל ובע"ה גם בישראל.


ירחון זמן מגזין עיתון חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד