כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מתי גולן לאמנון דנקנר: "אין לך חברים לא מורשעים?"

בטור תוקפני ונשכני שהתפרסם ב'גלובס' תקף העיתונאי מתי גולן את הקולגה דנקנר • "כל החברים והמעבידים שלך זכאים בדין, החל מנמרודי ודרעי וכלה באהוד אולמרט"

אמנון דנקנר ב'ליל שישי אקטואלי'
אמנון דנקנר ב'ליל שישי אקטואלי'

אחרי שהופיע בתוכנית 'ליל שישי אקטואלי', והעלה חוויות מידידיו אריה דרעי וטומי לפיד, מוצא עצמו עורך 'מעריב' לשעבר, אמנון דנקנר, במרכזה של מתקפה שלוחת-רסן מצד עמיתו למקצוע ויריבו הוותיק - מתי גולן.

דנקנר, שמאז ומעולם החזיק בדעות ייחודיות בתקשורת הישראלית, לא היסס לסטות מהקו המקובל כאשר ראה בכך צורך. כך, למשל, התבטאותו שהתפרסמה לאחר זיכויו של אהוד אולמרט, כשאמר שעל פרקליט המדינה משה לדור "להתאבד".

בטור שמתפרסם ב'גלובס' מאשים גולן את דנקנר: "אתה צודק במאה אחוז, דנקנר ידידי ומוציא דיבתי (פעמיים - על-פי קביעת בתי המשפט). כל החברים והמעבידים שלך - זכאים בדין. החל בעופר נמרודי, שהורשע פעמיים, ואתה כתבת שהוא רק 'מעד' (וכפרס קיבלת את עריכת 'מעריב', שבתקופתך הידרדר מדחי אל דחי). דרך אריה דרעי, שכמו חבר טוב (למדתם יחד בישיבה?) הלכת להפגין לטובתו ליד חומות כלא רמלה (יחד עם 'חברך' דן מרגלית - לשעבר? - אצל מרגלית לעולם אי-אפשר לדעת, כשמתאים לו הוא מוכן לסלוח, בעיקר לאלה שהוא פגע בהם), ושניכם הצטרפתם למקהלת המזמור הידוע "הוא זכאי, הוא זכאי, הוא זכאי"). ולאחרונה חזרת, דנקנר, אל שורות הסנגוריה העיתונאית בהגנה חסרת פשרות, וגם ענייה בעובדות מדויקות, על חבר נוסף שלך - אהוד אולמרט".

עוד בנושא:
דנקנר חושף: כשטומי לפיד הגן על דרעי • צפו

גולן ממשיך ומתפלמס עם עמדותיו וידידיו של דנקנר, ומסיים את מאמרו בשאלה: "תגיד לי, דנקנר, אין לך חברים לא מורשעים?"
מתי גולן משה לדור אמנון דנקנר אהוד אולמרט מושחתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד