כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ספר התורה של 304 אלף ילדים יוכנס לכותל

הרב שמואל גרייזמן, העומד בראש הארגון של 'ספרי תורה לילדי ישראל' מספר על יוזמת האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל ועל השיחה המוחדת שנאמרה ערב הפצצת הכור האטומי בעיראק

אירוע בכותל. צילום ארכיון
אירוע בכותל. צילום ארכיון

304 אלף ילדים השתתפו בכתיבת ספר תורה שמטרתו "הצלת עם ישראל מהאיום הגרעיני באיראן". הספר יוכנס ביום רביעי הקרוב לרחבת הכותל המערבי, בהשתתפות אלפי ילדי הקעמפים של חב"ד.

מדובר בספר התורה החמישי לילדי ישראל, יוזמה שהחל בה האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל לפני 31 שנה.

היה זה בשנת תשמ"א, ערב ההפצצה של הכור בעיראק, כאשר ביקש לארגן ספר תורה שרק ילדים וילדות עד גיל המצוות ירכשו בו אותיות. מאז נכתבו כבר חמישה ספרי תורה כאלו, וביום רביעי הקרוב, בשעה 15:00, יגיעו רבים להשתתף באירוע ההיסטורי של הכנסת ספר התורה החמישי לילדי ישראל.

מי שעומד בראש הארגון של ספרי התורה לילדי ישראל הוא השליח הרב שמואל גרייזמן, שמציין שיחה של הרבי ערב הפצצת הכור האטומי בעיראק על סגולת ספר התורה לילדי ישראל, שמטרתה להגן על עם ישראל מפני שליטים מסוכנים.

וכך אמר: "בעולם מסתובב משוגע אשר עלול ללחוץ על כפתור ולהחריב את כל העולם רחמנא-ליצלן. ורק בחסדו של הקב"ה, ש'לב מלכים ושרים ביד ה'', מתנהלים העניינים למעלה מדרך הטבע!

"הדרך להביא שלום לעולם, היא הוספה באהבת ישראל ואחדות ישראל, ובפרט על-ידי ילדי ישראל מכל העולם, שמתאחדים בכתיבת ספר תורה בירושלים עיר-הקודש בין החומות".

"בזכות סיום הכנסת ספר התורה הראשון זכינו להינצל מהאיום העיראקי, ובזכות סיום ספר התורה החמישי נזכה להינצל מהאיום האיראני", אומר הרב גרייזמן בהתרגשות, וקורא לכל ילד וילדה להירשם לספר התורה המיוחד של ילדי ישראל.
ספר תורה גרעין כותל חב''ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד