י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פעוט חרדי מירושלים טבע בבריכת פעוטות - מצבו קשה

הפעוט בן ה-3 נמשה מהבריכה על-ידי המציל, עבר החייאה ופונה לתל השומר • הילד אושפז בטיפול נמרץ ילדים כשמצבו מוגדר קשה מאוד • טרם ידועות נסיבות הטביעה

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

פעוט כבן 3, ממשפחה המתגוררת בירושלים, טבע בבריכת שחייה לפעוטות במושב כפר רות הסמוך למודיעין. הילד חולץ על ידי המציל לאחר מספר דקות, בוצעו עליו פעולות החייאה והוא פונה במצב קשה לבית החולים 'תל השומר'.

חובשי 'איחוד הצלה - מודיעין עילית' ופראמדיקים של מד"א ביצעו על הפעוט החייאה מוצלחת לאחר שהוא הוצא מהבריכה על ידי המציל. הוא פונה כשמצבו מוגדר קשה אך יציב, להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים.

נחום גיטלר, חובש 'איחוד הצלה – מודיעין עילית' שהגיע ראשון לזירה, מספר: "מדובר בילד בן שלוש שטבע בבריכת הפעוטות מסיבה שאינה ברורה, ונמשה מהמים רק כעבור מספר דקות. במשך כל זמן הטיפול הוריו של הילד היו במקום וקראו פרקי תהילים".

דובר מד"א, זכי הלר, מסר כי בשעה 13:26 דווח למד"א מרחב איילון על פעוט שנמשה מהמים לאחר שטבע בבריכה בישוב כפר רות.

פרמדיקים של מד"א ביצעו עליו פעולות החייאה, ולאחר שחזר לו הדופק הם פינו את הילד - כבן 3 - לתל השומר במצב קשה כשהוא מחוסר הכרה ומונשם.

מפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי הילד שיחק בבריכת הילדים בחוות יצחק יחד עם הוריו, כאשר האב הבחין לפתע כי בנו איננו, ולאחר חיפוש קצר נמצא הילד בבריכה, ונמשה מהמים כשהוא ללא דופק וללא נשימה.

אמיר מרום, דובר בית החולים תל השומר, מסר ל'בחדרי חרדים' כי הילד מאושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים, כשמצבו מוגדר קשה מאוד.

יהודה מאיר ולד ז"ל מבית שמש טבע למוות בחוף הבונים

אתמול (א), טבע למוות בחוף הבונים בצפון הילד יהודה מאיר ולד ז"ל בן 10. הוא וחברו בן ה-12, שניהם תושבי בית שמש, יצאו עם הוריהם, לטיול בין הזמנים, ונכנסו לשחות בחוף ים 'הבונים'.

שני הילדים נראו נסחפים למעמקי הים, הילד הבוגר חילץ את עצמו באפיסת כוחות. לוחמי השייטת איתרו את יהודה מאיר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה. הם החלו לבצע בו פעולות החייאה, שבסיומן קבע רופא את מותו.
כפר רות בריכה שחייה ירושלים טביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד